Site icon מקומונט גבעת שמואל

השרים נפתלי בנט ואיילת שקד הגיעו לכנס תמיכה גדול של ‘הבית היהודי’ בגבעת שמואל

השר בנט בכנס הבית היהודי בגבעת שמואל. צילום: מטה הבית היהודי

קהל רב התאסף אמש בביתו של חבר מועצת העיר עדי גרוס על מנת לפגוש את יו”ר הבית היהודי, שר החינוך נפתלי בנט ושרת המשפטים איילת שקד. בנט: “לאינטרסים של הציונות בדתית בעיר תדאג רק סיעת הבית היהודי”

אמש התקיים ערב רב משתתפים עם שר החינוך נפתלי בנט ושרת המשפטים איילת שקד בבית משפחת גרוס, מועמד מס׳ 2 בבית היהודי בגבעת שמואל. בכנס השתתפו גם יו״ר המפלגה ניר אורבך, יו״ר הסניף שמוליק מאירוביץ, וחברי הרשימה ובינהם יו״ר הרשימה אל״מ במי״ל יעקב ויליאן, עדי גרוס, מירי אברג׳ל, עו״ד מוריה רודריג-חדד, עו״ד ניסים שטיבי, יוסי פלג, גגו קולגסמן, רוזלינד איידלהייט, ועוד. באירוע ברך נפתלי בנט את חברי הרשימה ואיחל להם הצלחה בבחירות המקומיות הקרובות. עוד הוסיפו השר בנט והשרה שקד לחזור ולהדגיש בדבריהם את על החשיבות שבהצבעת ״טב״ בבחירות המוניציפאליות.

יו”ר הבית היהודי, שר החינוך נפתלי בנט: ״בעוד כמה שבועות יש בחירות למועצת גבעת שמואל, השאלה המרכזית היא מי תהיה הסיעה הדומיננטית. אני קורא לכולם להצביע לבית היהודי, כי אף אחד אחר לא ידאג לאינטרסים של הציונות הדתית בעיר. יש פה נבחרת מצוינת אנחנו מאמינים בכם”.

שרת המשפטים, איילת שקד: ״בנוסף להצבעה למועמד לראשות העיר, אני קוראת לכולם לשים את הפתק טב. בסופו של דבר יש משמעות גדולה לכך שמאחורי הנבחרת המצוינת שיש כאן יש נציגות בשלטון המרכזי שאכפת לה והיא קשובה לצרכים של תושבי גבעת שמואל. אל תתבלבלו רק טב”.