Site icon מקומונט גבעת שמואל

השתלת שיניים ממוחשבת

השתלות שיניים הפכו להיות לדבר שבשגרה בתחום שיקום הפה והלסת. אנשים שסובלים ממחסור בשיניים יכולים לבצע השתלת שיניים שמטרתה למלא את החסר. עם זאת השיטה המיושנת להשתלות שיניים כבר אינה רלוונטית כמו בעבר, ישנן שיטות מתקדמות פי כמה. אם בא לכם לבצע השתלת שיניים מוטב כי תכירו את השיטות החדשניות והמתקדמות ביותר. לא מן הנמנע כי כל מה שהפחיד אתכם בשיטה הקלאסית כבר לא יהיה רלוונטי בשיטה החדישה. אחת מהשיטות המתקדמות להשתלת שיניים נעשית באופן ממוחשב לגמרי. הכניסה של הטכנולוגיה לחיינו הופכת את הטיפולים לאפקטיביים בהרבה. השתלת שיניים ממוחשבת יכולה לפתוח בפניכם דלתות שהיו סגורות עד כה. מוכנים? זוהי ההזדמנות שלכם להכיר את השיטה הכי מתקדמת להשתלות שיניים. רוצים לקבוע תור להשתלת שיניים ממוחשבת? היכנסו לאתר של ד\”ר שוורץ בכתובת: https://dr-schwartz.org/.

credit Pixabay

מהי השתלת שיניים ממוחשבת?

למתבונן מהצד יכול להיות נדמה כי השיטות הן שיטות יחסית דומות. אך מתחת לפני השטח ישנם הבדלים רבים עליהם דבר בהמשך המאמר. השתלת שיניים ממוחשבת היא השתלת שיניים שנעשית בתלת ממד. מה שאומר שלפני שמבצעים פעולה מסוימת מבצעים אותה באופן ממוחשב לקבל פרספקטיבה. לאחר מכן, ניתן יהיה לבצע את הפעולה על ידי שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. השתלת שיניים מהסוג הזה נותנת לכל האמצעים הטכנולוגיים מקום של כבוד בתהליך. הרופא מצידו יהיה זה שמפקח על מה שקורה ומנחה את האמצעים הטכנולוגיים מה לעשות. אך המעורבות שלו תהיה פחות מורגשת בהשוואה למציאות שהייתה קודם לכן.

דיוק מרבי בביצוע השתלת השיניים

על מנת שהשתלים יתקבלו בהצלחה חובה לבצע את הטיפול בצורה מדויקת וקפדנית. דיוק מרבי הוא חלק בלתי נפרד מביצוע ההשתלה אותה הרופא נדרש לעשות. עם זאת רופאי שיניים אנושיים, מידת הדיוק שלהם תהיה מוגבלת בשלב מסוים. מהסיבה הזו מבצעים השתלת שיניים ממוחשבת שאמורה לסייע בעניין הזה. הדיוק בהשתלה ממוחשבת יהיה מרבי, הרבה מעבר למה שאתם בכלל מסוגלים לעלות על הדעת. בסיטואציה כזו הסיכויים של הצלחת ההשתלה עולים בהתאם והופכים להיות גבוהים למדי. סוף כל סוף תוכלו למצוא את עצמכם משיגים את החיוך שחלמתם עליו. השתלות שיניים ממוחשבות הופכות להיות כאלה שמספקות את הסחורה.

ביצוע ההשתלה ביום אחד בלבד

אומנם יש עוד שיטות שמאפשרות לבצע השתלת שיניים ביום אחד, אך לא בשיטה הקלאסית. בהשוואה לשיטה הקלאסית מדובר על עניין מהותי שעשוי לטרוף את כל הקלפים. מבחינתכם תרצו לדעת כי תוך זמן קצר תהיה לכם האפשרות לחזור לשגרה. בשיטה הקלאסית תצטרכו לעבור כל כמה שבועות טיפול נוסף בדרך להשגת החיוך המושלם. בשיטה הזו ניתן יהיה להשיג את החיוך המושלם כבר לאחר טיפול אחד בלבד. בו בזמן סיכויי ההצלחה של הטיפול גבוהים אפילו אם מדובר על טיפול שמתבצע בפעם אחת. מדובר כאן על טיפול שהפלוסים שלו גוברים בצורה מובהקת על המינוסים במידה ויש כאלה.

החלמה מהירה וחזרה לשגרה בהקדם

היום שאחרי השתלת השיניים יכול להיות מאתגר ולא פשוט. כולם מבינים כי ההחלמה יכולה להיות מעייפת וארוכה, בטח אם בחרתם לבצע את השיטה הקלאסית. השיטה הממוחשבת היא שיטה שמביאה איתה יתרונות רבים גם בהקשר של החלמה. אנו מדברים על החלמה קצרת מועד, כעבור ימים בודדים תוכלו לחזור לשגרה. הכאבים בסיום הטיפול יהיו קיימים, אך מינוריים בהשוואה לכאבים בהשוואה להשתלה רגילה. אם אינכם רוצים להתמודד עם כאבים עזים ומוגבלות רבות זוהי בהחלט הבחירה הנכונה בשבילכם – דבר שלא ניתן להתעלם ממנו.