Site icon מקומונט גבעת שמואל

התפתחות בחקירת הפדופיל מפארק רמון: המשטרה פונה לתושבים

לאחר הפרסום אמש במקומונט גבעת שמואל על גבר שמטריד מינית ילדות בפארק רמון, הצטברו עדויות נוספות ואף נמצא סרטון בו נראה החשוד בקניון הגבעה כשהוא נוגע בילדה זרה. המשטרה פונה להורים: עיזרו לנו לאתר את החשוד.

אמש פרסמנו את סיפורה של סבתא לילדה בגבעת שמואל שהוטרדה מינית יחד על יד חברותיה בפארק רמון על ידי אדם זר, בעל מראה חרדי-דתי.

בעקבות הפרסום של השוטר הקהילתי שהופץ בקבוצות הווטסאפ השונות בגבעת שמואל והגיע לאלפי הורים התגלו חשדות למקרים נוספים בהם היה מעורב החשוד ועתה נודע כי ישנו סרטון מצלמות אבטחה בו נראה החשוד כשהוא במתחם הקניון אוחז בילדה קטנה ומניף אותה באוויר.

יורם ישורון, השוטר הקהילתי בגבעת שמואל שמרכז את הקשר בין המשטרה לתושבים פנה והדגיש את החשיבות הגדולה להגיע להורי הילדה.

פארק רמון. צילום: מקומונט גבעת שמואל

“אשמח מאוד מאוד כי כול הורה יבדוק אם הבת שלו בגילים הרלוונטים, בין 8 ל-15, היתה עם חברה בקניון ואחת מהם מעדה ואותו חשוד כביכול סייע לה לא ליפול וניצל ההזדמנות” מתאר ישורון את סיפור המקרה המצולם.

ישורון מדגיש כי מאז הארוע כלל שוטרי על כלל השוטרים הרלוונטים במשטרת מסובים כולל משמר אזרחי ומשמרי השכונה עוסקים בנושא וכאמור, כבר יש התקדמות בחקירת המקרה.

בשלב זה מבקש ישורון, השוטר הקהילתי, להפיץ את הפרטים הידועים וכי במידה ויש הורה החושד שמדובר בביתו – מתבקש ליצור קשר בהקדם האפשרי בטלפון 050-6274152