Site icon מקומונט גבעת שמואל

התקדמות נוספת בדרך להטמנת קו המתח

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני ממשיך לפעול במרץ להטמנת קו המתח בשכונת בית וקאנטרי.

כזכור, לפני כשלושה חודשים הצליחה לראשונה עיריית גבעת-שמואל להפקיד את התכנית בוועדה המחוזית. המשך ההליך ע”פ חוק היה פרסום התכנית, משך כ-60 יום להתנגדויות. לתכנית הוגשו שתי התנגדויות, האחת מטעם עיריית פ”ת שבסמוך אליה, ע”פ התוואי, יוטמן קו המתח, והשנייה – מטעם חברת נילי נדל”ן בבעלותו של דודי אפל.

כאמור, לאחר פגישה שקיים ראש העיר, יוסי ברודני עם ראש עיריית פ”ת ובכירי העירייה – הסירה פ”ת את התנגדותה.

במקביל לטיפול הסטטוטורי מול התנגדותו של אפל, שתידון במהלך ספטמבר בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה, ממשיכה העירייה לפעול גם במישור התכנוני.

בשבועות האחרונים קיים ברודני פגישות מול מנהלי המחוז בחברת החשמל בעקבותיהן החלה חברת החשמל בהכנת תכנית סופית להטמנת הקו. כאמור את התכנית הסופית, בליווי אומדן מחיר לביצוע, תגיש חברת החשמל לעירייה במהלך חודש ספטמבר.

ראש העיר, יוסי ברודני אמר כי: “אני פועל, כל העת, וכך אמשיך, למען מטרה חשובה זו. מדובר בתהליך ארוך ומורכב ואני מברך על הצלחתנו להפקיד את התכנית בוועדה המחוזית ומודה לעיריית פ”ת ולעומד בראשה על שיתוף הפעולה והסרת ההתנגדות וכן לחברת החשמל שמבעיה נכונות אמיתת להסרת קו המתח המהווה מטרד לתושבי העיר”.

עוד סיפרו בעירייה כי בהמשך למגמת שיתוף התושבים, יקיים ראש העיר, בתקופה הקרובה, מפגש עם תושבי שכונת בית וקאנטרי ויסקור בפניהם את התכנית להטמנת הקו שהגישה חברת החשמל וכן את סטאטוס ההליך הסטטוטורי המתקיים, במקביל, מול התנגדותו של אפל, בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה.