Site icon מקומונט גבעת שמואל

וופורייזר – מי צריך את זה בכלל?

וופורייזר, הלא הוא מכשיר אידוי נחשב כיום לדבר נפוץ ופופולארי מאוד לכל חובב העישון. בישראל בפרט ניתן לראות לא מעט אנשים אשר מוותרים על העשן האפור של אמצעי העישון הסטנדרטיים והרגילים ועוברים לצריכת קנאביס באמצעות וופורייזר. אם אתם תוהים במה בעצם מדובר והאם גם לכם שווה להחליף את חווית העישון הרגילה שלכם בחוויה משודרגת זו, כדאי שתמשיכו לקרוא את הדברים הבאים.

מהו וופורייזר

וופורייזר הינו מכשיר אשר מבצע פעולה שונה בצמח המשמש עבור עישון. בניגוד לבאנג או לגוינט אשר שורפים כליל את הצמח המצוי בהם לצורך עישון, הרי שהוופורייזר מכוון את האש המיועדת לשריפת הצמח לטמפרטורה נמוכה יחסית. טמפרטורה זו מפעילה את החומרים הפעילים שבצמח מבלי לשרוף אותו כליל. פעולת החימום במכשיר זה, מתבצעת בדרכים שונות בהתאם לסוג המכשיר אשר תרכשו. חשוב מאוד לדעת שבאמצעות מכשיר זה, הטמפרטורה אליה נחשף הצמח, הינה טמפרטורה מבוקרת. בשל העובדה שהצמח לא נשרף כמו באמצעי העישון האחרים, הרי שאין מכשר סטנדרטי המשתחרר מהמכשיר, אלא רק אדים.  משובר באדים הנחשבים כהרבה פחות מזיקים לשאיפה מהעשן המסורתי אשר משתחרר במהלך פעולת עישון באמצעות מכשירי עישון אשר שורפים כליל את הצמחים שבהם. מדובר בחוויית עישון איכותית ומשודרגת יותר מחד ומאידך, מסוכנת פחות.

היתרונות של וופורייזר

כאמור, היתרון המרכזי ביותר של הוופורייזר הוא העדר העשן. מצד אחד השימוש בוופורייזר מסייע למצות יותר חומרים פעילים שיש בצמח ומצד שני, הוא איננו שורף את הצמח ולכן איננו מוציא עשן רעיל. השימוש בו חוסך לכל משתמש את הנזקים והסכנות אשר נלווים לעישון בכל אמצעי עישון אחר. רבים בוחרים לעבור לעישון בוורפרייזר בשל יתרון חשוב זה. אולם מעבר ליתרון הבריאותי, הלא שיש בשימוש במכשיר זה יתרון כלכלי מובהק. המכשיר דורש כמות קטנה יותר של חומר ממה שדורשים אמצעי העישון האחרים, בכדי להגיע לאותה התוצאה שגם הם מגיעים אליה. לעיתים ניתן לעשן שוב את הצמח שכבר מאדים בכדי להגיע בסופו של דבר למיצוי המקסימלי של הצמח. מדובר ללא ספק במכשיר בעל לא מעט יתרונות. ניתן לרכוש כיום וופרייזר נייד אותו תוכלו לקחת אתכם לכל מקום או וופרייזר נייח אותו תוכלו להציב בביתכם או בכל מקום אחר, לצורך עישון במקום בכל עת שבה יש לכם צורך בכך. שיטת החימום בוופרייזר מתחלקת לשני סוגים: שיטת חימום אחת היא באמצעות מגע ישיר של משטח חם עם החומר ושיטה שניה היא חימום באמצעות זרמי אוויר חם. כל אחד יכול לבחור את המכשיר בעל שיטת החימום הטובה והרלוונטית ביותר עבורו.

למי כדאי לבחור בוורפרייזר

כל אדם אשר מעשן באמצעי עישון שונים כגון: גוינט, סיגריה רגילה או באנג, יכול לחסוך מעצמו את הסכנות הבריאותיות המשמעותיות הכרוכות בעישון על ידי שריפת צמח ולבחור בשיטת עישון באמצעות  מכשיר אידוי. שיטה זו מבטיחה יתרון בריאותי וכלכלי לכל אדם אשר עובר אליה, מבלי לפגום בחוויית העישון, אלא להפך. לא פעם כאשר מעשנים באמצעות אמצעי עישון אשר שורף את הצמח, ניתן במהלך העישון לשאוף אוויר שרוף ולא נעים, כאשר משתמשים במכשיר זה, הרי שחווית עישון של עשן לבן היא נעימה יותר ואיכותית יותר. עוד על בחירת וופורייזר באתר אשקלון פוסט.