Site icon מקומונט גבעת שמואל

וילות בגורן להשכרה למסיבת גיוס

אם סיימתם את התיכון ואתם עומדים להתגייס לצבא- את סוף הלימודים והבגרויות אתם בטח תרצו לחגוג במסיבת גיוס מדהימה, כזאת שתאפשר לכל החברים הטובים ליהנות לילה אחד נוסף ביחד, רגע לפני שצה”ל קורא לכם.
חגיגה בוילה יוקרתית מתוך מגוון וילות בגורן להשכרה יכולה להיות מקום אולטימטיבי למסיבה שלכם, בו תוכלו לחגוג עד הבוקר עם מוזיקה טובה, אוכל, שתייה וריקודים- ולהרגיש הכי חופשיים שאפשר.

לרשותכם מגוון וילות בגורן באתר וילה 10 לכל מטרה ובמחיר זול!

למה בעצם וילה היא מקום מדהים למסיבת גיוס?

סיום התיכון מסמל בעיניי בני השמונה עשרה, את החופש הגדול האחרון- עוד מעט יהפכו לחלק ממערכת מחייבת בעלת חוקים וכללים נוקשים. מסיבת הגיוס צריכה להיות בדיוק ההפך מזה- הכי משחררת, כיפית ופרועה. אפשר לערוך את המסיבה במתחם פרטי- בוחרים את המתאימה מבין מבחר וילות בגורן להשכרה ומארגנים מסיבת גיוס מושלמת. היכולת להישאר לישון כולכם ביחד במתחם בו תיערך המסיבה, נותנת לכם את הביטחון לחגוג- בלי לדאוג לנהג תורן ולחשוש מנהיגה בדרך חזרה הביתה, במצב של עייפות או שכרות. הדבר מאפשר לכם גם ליהנות מהמשך החגיגה למחרת- תוכלו לארגן יום של כיף בו תוכלו לטייל ביחד באזור בו ממוקמת הוילה, או פשוט להישאר בה וליהנות מכל הפינוקים הייחודים שבתוכה.

צילום עמיעד טאוב

איך לבחור את הוילה המתאימה ביותר למסיבת הגיוס שלכם

אז מה צריך בשביל לחגוג מסיבת גיוס בוילה? קודם כל לבחור את הוילה שהכי תתאים לכם, כמו למשל וילת טופ גן המפנקת, שיש בה חמישה חדרי שינה ובעיקר- סלון ענקי שבו תוכלו לערוך את המסיבה עצמה. הבריכה בוילת טופ גן היא ייחודית- בריכה תלויה באוויר, מקורה ומחוממת, ותוכלו ליהנות ממנה במהלך המסיבה וגם ביום שאחרי, לטבילה מרעננת.

תוכלו לשכור אטרקציה מיוחדת כמו “מסיבר”- קרון נגרר על ידי טרקטור שבו תערכו מסיבת קריוקי באזור פארק גורן הצמוד, עם ברזי בירה ותאורת לדים- בתור הספתח למסיבת הגיוס, שתמשיכו אותה אחר כך בבילוי במתחם הוילה עצמה. כשתגיעו לוילה תוכלו ליהנות מאטרקציה מגניבה במיוחד- חדר קולנוע פרטי עם כורסאות עור מפנקות. וילת טופ גן מכילה את כל מה שאתם צריכים כדי לארגן מסיבת גיוס כיפית- מטבח מאובזר, בו תוכלו לבשל בזמן אמת או לחמם אוכל שהבאתם במיוחד למסיבה שלכם, שולחן סנוקר ממש כמו בפאב, וחדרים נוחים בהם יוכלו החברים ללכת לישון, מתי שירצו.

איך להפוך גם את היום שאחרי להכי כיף שיש

במידה ומתחשק לכם להתפנק באמת- תוכלו לוותר על הכנת אוכל בתוך הוילה עצמה בבוקר שלמחרת המסיבה, ולאכול ארוחת בוקר עשירה ב”מבצר אברהם”- ולהרגיש שאתם בנופש של ממש. באזור הוילה קיימות אפשרויות רבות לטיולי שטח רגליים, טיולי רנג’רים בנהיגה עצמית או רכיבה על סוסים. כדאי לתכנן בילוי משותף למחרת המסיבה, כדי ליהנות מכל העולמות- גם מסיבה וגם טיול- חוויות משותפות שייזכרו לתמיד.