Site icon מקומונט גבעת שמואל

וילות להשכרה בצפון – כי מגיע לכם בילוי מלכותי של פעם בחיים

מעוניינים לחגוג אירוע ברמה אחרת? וילות להשכרה בצפון זה מה שאתם צריכים כאן תוכלו למצוא מבחר מהמם של וילות יפות שינעימו לכם את החופשה היכנסו לכתבה המלאה

וילות להשכרה בצפון

צילום: אמנון אוזה

יש לכם אירוע מתקרב ואתם רוצים לחגוג על רמה גבוהה? היכנסו כאן לוילות בצפון!
אם אתם עומדים לחגוג אירוע – מיד נספר מה יכול להיות אפשרי – ובא לכם מצד אחד לא להוציא המון כסף על האירוע, ומצד שני לקבל את האיכות הגבוהה ביותר, תוכלו לבלות באחת מווילות להשכרה בצפון. מדובר על רמה גבוהה מאד, ממש מלכותית, ותשלום צנוע יחסית. שילוב מושלם! לא יודעים במה מדובר? אוקיי, הבה נתחיל מההתחלה…

וילות להשכרה בצפון – מה זה

וילות להשכרה בצפון הם למעשה סידור / אפשרות חדשה יחסית בת כמה שנים בלבד. בתים יוקרתיים, ממש של העשירון העליון, עומדים להשכרה למטרות פרטיות. אם אתם מעוניינים לחגוג אירוע או מפגש ברמה באמת גבוהה, כזו שהיא מיוחדת ולא רואים אותה בכל יום, הגעתם למקום הנכון. וילות להשכרה בצפון מאפשרות לכם לחגוג כמו מלכים, ליומיים שלושה, ברמה הגבוהה ביותר. מדובר על בית פרטי, עם חצר ונוף, לרוב ציוד ואביזרים – מיד נדבר על זה, שמאפשרים לכם לחגוג אירוע ברמה יוצאת דופן. משהו מיוחד וחד פעמי.

וילות להשכרה בצפון – מה מקבלים

וילות להשכרה בצפון הן בתים יוקרתיים ברמה גבוהה מאד. זה אומר שהאדריכלות מוקפדת, זה אומר שהעיצוב פנים ברמה גבוהה, ריהוט, שטיחים, מטבח מעוצב, כלים. בנוסף בדרך כלל מקבלים את כל הפינוקים: מנעלי בית, ועד ג’קוזי, ספא, בריכה מחוממת ומקורה ועוד. בדרך כלל אפשר להכיל הרבה מאוד אנשים בבית, כי הוא גדול ומרובה חדרים, מיטות ופינות ישיבה, לפעמים גם עמדת בידור ומולטימדיה. לכן, אפשר לקיים אירועים גדולים ורבי משתתפים, מיד נסביר אודות האפשרויות. מקבלים בהחלט אירוח ברמה הגבוהה ביותר, שמערב משהו בין צימר לבית מלון. מצד אחד אווירה כפרית ועצמאית – אתם אדונים לעצמכם, מצד שני עיצוב ואיכות של בית מלון ולא של צימר פשוט.

וילות להשכרה בצפון –בעבור מי זה מיועד ומה האירועים שאפשר לקיים שם

מכיוון שמדובר במקום יוקרתי עם נוף עוצר נשימה שאפשר לחגוג בו אירועים עם 25-40 איש, והלין שם כמעט את כולם, בדרך כלל זה מתאים יותר לאירועים רבי משתתפים. בין היתר:

  1. מסיבות רווקים ומסיבות רווקות: אוכל, שתייה, בריכה, חשפניות / חשפנים, מוסיקה, בילוי עד אור הבוקר.
  2. מסיבות יום הולדת או ימי נישואים עם כל המשפחה, חגים עם אורחים מחו”ל או מפגשים משפחתיים ייחודיים.
  3. חופשה של כמה זוגות ביחד, שמעוניינים לבלות או לערוך מסיבה.

כאמור, אפשר לחגוג באמת כמו מלכים. העלות לא גבוהה במיוחד, בממוצע 1500-3000 שקל ללילה, שזה עדיין זול בחצי מכל בית מלון. אם יש 25 אורחים, עשו חשבון: זה כמעט בחינם כשזה מתחלק בין כולם. בכל מקרה האיכות באמת ברמה גבוהה, וזה שווה כל שקל.

מה האתר שלנו יכול להציע לכם אם אתם מחפשים לחגוג באחת מהווילות להשכרה בצפון

האתר שלנו הוקם במיוחד כדי לעזור לחוגגי מסיבות הרווקים, ימי ההולדת או החופשות המורחבות למצוא וילות להשכרה בצפון ברמה גבוהה, שמתאימות לעיצוב, לאווירה ולתקציב, וכמובן לתאריכים. באתר תוכלו למצוא אינדקס מעודכן של החדרים הטובים ביותר, וילות להשכרה בצפון בדוקות, נקיות ומעוצבות עם המלצות ופרטי קשר ישירים אל בעלי המקום. תוכלו לקבוע את החופשה או המסיבה שלכם בראש שקט, מיד, ברמה הגבוהה ביותר וללא היסוסים!