Site icon מקומונט גבעת שמואל

וילות עם בריכה לחופשה כיפית ולא יקרה לפני הגיוס לצבא

רגע לפני שצה”ל קורא לכם לשלוש שנים, אתם כבר בטח חולמים על החופשה המפנקת של כל החברים ביחד. הבילוי המשותף הזה יכול להפוך לאחד מהזיכרונות המתוקים ביותר של תקופת הנעורים שלכם, ולחוויה בלתי נשכחת לכולכם. אם להודות על האמת, בתור חבורה של בני 18 ככל הנראה התקציב שלכם מוגבל למדי, ואתם אולי מתלבטים האם באמת שווה להשקיע את כל הכסף שחסכתם בחופשה בבית מלון. וילות עם בריכה לחופשה של חבר’ה צעירים היא המקום המושלם לנפוש בו לכמה ימים בהשקעה כספית משתלמת ונמוכה יחסית, שכל החברים חולקים ביניהם. כשבית הספר התיכון נגמר ואתם עומדים להתגייס, ורוצים לחגוג את החופש שלכם בצורה הכי כיפית שאפשר לתאר- וילה פרטית שהיא כולה שלכם עשויה להיות הפתרון הטוב ביותר.

לרשותכם מבחר וילות עם בריכה להשכרה באתר וילה דילס האיכותי המציג דילים לוילות נופש באמצע וסוף השבוע!

מה ההבדל בין חופשה בוילה לעומת חופשה במלון?

וילה היא מקום ענקי שיכול להכיל את כל החבר’ה והיא רק שלכם, לפחות ללילה או שניים ששכרתם אותה. מה יותר טוב מלדעת שתוכלו לנפוש ביחד במתחם אחד וללא שום אנשים זרים מסביב, כשכולכם יכולים לבלות במשותף בסלון או על שפת הבריכה, ולשמוע מוזיקה עד לפנות בוקר? בנוסף, בבית מלון ככל הנראה תאלצו להתפצל לכמה חדרים- במיוחד אם אתם הרבה אנשים- וגם לשלם כסף רב בהתאם. כדאי שתחשבו על האופציה של שכירת אחת מתוך מגוון וילות עם בריכה לחופשה שלכם, שאותה תבלו כשאתם מאוחדים ומבלים יחדיו מהרגע שתקומו ועד שתלכו לישון, ואת העלות לחלוק באופן שווה בין כולם. בוילה עצמה לכל אחד מכם יהיה את חדרו הפרטי, את הנוחיות האישית שלו ואת היכולת ללכת לישון מתי שירצה, ועם זאת תשהו כולכם באותו הבית ויהיו לכם מספר מתחמים משותפים בהם תוכלו לבלות כחבורה אחת. בחופשה הזאת אתם מחליטים מתי אוכלים ושותים, מבשלים לעצמכם את האוכל שאתם הכי אוהבים או אולי אפילו מזמינים מאיזו פיצרייה או מסעדת המבורגרים טעימה, רואים סרטים או קופצים לבריכה ועושים מה שרק מתחשק לכם. היתרון הגדול של חופשה פרטית בוילה, לעומת בית מלון, הוא שאתם קובעים בדיוק מה יקרה בנופש, ויוצרים לעצמכם את החוויה שהכי מתאימה עבורכם.

צילום: עמיעד טאוב

איך אפשר להתאים את הנופש בוילה לצרכים של חבר’ה צעירים?

קודם כל תזכרו, שמה שתביאו אל הוילה- זה מה שיהיה בה. אמנם מדובר במתחם יוקרתי המכיל הרבה אבזור ומכשירים חשמליים שונים, ובחלק מהן אפילו תמצאו גריל בחצר- אבל תהיו חייבים לדאוג בעצמכם לאוכל ולשתייה שישמשו אתכם למהלך כל החופשה. הביאו אתכם דברים טעימים, שתייה חריפה ואלכוהול אם זה מתאים לכם, בדקו מראש על מסעדות שעושות משלוחים באזור- ותוכלו ליהנות ממטעמים במהלך כל הנופש. בנוסף חישבו על הבידור בתוך החופשה בוילה- וילות עם בריכה לחופשה של החבר’ה נמצאות בדרך כלל במיקום מבודד, אבל החופשה שלכם יכולה לקבל שדרוג משמעותי, אם תדאגו מראש ל”חלק האמנותי”. אלה יכולים להיות סרטים שתביאו אתכם ותקרינו בקולנוע הביתי בסלון הענק, או קלפים למשחק פוקר, ואפילו- אם אתם באמת הרבה חברים ובא לכם להשקיע- הפעלה חיצונית כמו די-ג’יי מקצועי שיעשה לכם מסיבה מדהימה עם מוזיקה טובה.

מה כדאי לבדוק מראש, לפני שבוחרים באיזו מהוילות לבלות את הנופש?

הגדירו לעצמכם את הצרכים מראש, כמו למשל להחליט על מספר חדרים שתזדקקו להם- אולי תוכלו לחסוך עוד יותר, אם תזמינו וילה לא יקרה הכוללת מספר חדרים קטן, ותחליטו שכל אחד מכם חולק חדר עם אחד מהחברים האחרים. בסופו של דבר תהיו בטוחים- זו הולכת להיות חופשה של פעם בחיים.