Site icon מקומונט גבעת שמואל

זהירות: חשד להטרדה ופדופיליה בפארק רמון

בהודעה שפרסם לפני זמן קצר יורם ישורון, השוטר הקהילתי בגבעת שמואל, בקבוצות ווטסאפ שונות עולה כי אחר הצהריים התרחש אירוע מטריד ומסוכן ביותר בפארק רמון – המחייב את עירנות ההורים והילדים. 

בהודעה שהספיקה כבר “לרוץ” בין קבוצות הווטסאפ עלידי הורים מודאגים מביא השוטר הקהילתי את סיפורה של סבתא מודאגת לאירוע שהתרחש היום בשעות הצהריים בגינת השעשועים בפארק רמון.

“לפני כשעה נכדה שלי עם חברתה בנות 9 שיחקו בפארק רמון, הגיע אדם מאוד מלוכלך היתה לו שקית עם לחם והוא היה נראה מבוגר ובעל מראה של דתי/חרדי, עם כיפה ציצית וזקן”.

“בשלב מסוים,” כך על פי עדות הבנות, “הוא ניגש לבנות ושאל אם הן רוצות לחם בחינם והן ענו לו שאינן רוצות. ואז הוא שאל את נכדתי אם אפשר לה נשיקה ממרחק 2 מטר. היא לא ענתה. הוא התקרב אליה ותפס אותה ונתן לה הרבה נשיקות. באמצע שהוא נישק אותה הוא נגע בה באיזור איבר המין מקדימה. היא לבשה מכנסיים קצרים”.

בסיום האירוע, שלקח שניות ספורות הילדה נסוגה ודחתה את האיש החשוד ולאחר מכן, כך הן מספרות הוא נסוג והלך לעוד בנות בסביבה לדבר איתן.

בשלב זה לא ידוע האם החשוד אותר ואיזה מידע יש בידי משטרת ישראל, אך ראוי שההורים ישגיחו בתשומת לב כפולה על ילדיהם ויזהירו אותם מפני אירוע דומה וכיצד להימנע ממנו – ולמנוע אותו מאחרים.