Site icon מקומונט גבעת שמואל

זקוקים להדברה בגבעת שמואל? מידע חשוב על הדברה ירוקה

עם ההתקדמות שקיימת בעולם השיח הציבורי על בעיות סביבתיות גדל גם הוא. תחומים רבים הופכים לירוקים כל יום ואפילו התחומים המזהמים ביותר עוברים מודרניזציה מסוימת ושינויים מסוימים בכדי למגר את הפגיעה האקולוגית. בני האדם בעצמם בוחרים לבצע שינויים מהותיים בחייהם בכדי לפגוע כמה שפחות בסביבה, חלקם בוחרים להפסיק להשתמש במוצרי פלסטיק, מחזור ומעבר לטבעונות נעשו מעשים שכיחים ביותר. בכדי לא לפגוע בחיות ובמזיקים השונים גם תחום ההדברה הכיר בסוג אחר של הדברה הנקרא הדברה ירוקה. להדברה הירוקה יש יתרונות רבים וחסרונות כמו כל דבר אך לעומת ההדברה הרגילה הכימית שכולנו מכירים יש לו יתרון משמעותי אחד ושהוא לא פוגע בבריאות החיות ובבריאותנו שלנו. אז מהי הדברה ירוקה? זקוקים להדברה בגבעת שמואל? מידע חשוב על הדברה ירוקה מוצג בפניכם.

אז מהי הדברה בכלל?

הדברה היא בעצם הרחקה של מזיקים מסוגים שונים על ידי רעלים אשר פוגעים באותם המזיקים או מרחיקים אותם בדרכים שונות ומגוונות. כפי שניתן להבין ישנם המון סוגים וצורות הדברה המותאמות לכל מזיק, חלקן כימיות, חלקן ירוקות אבל כולן טובות ויעילות בעלות דרגות יעילות שונות. ניתן להדביר מזיקים מסוגים רבים כגון יתושים, ג’וקים, נמלי, זבובים, עכברים טרמיטים, מכרסמים וחרקים שונים. ישנה רשימה ארוכה של מזיקים הגורמים לאי נוחות אצל בני האדם ולכן מתקיים לכולנו רצון רב להדבירם ולהרחיקם משגרת חיינו.

אז מהי הדברה ירוקה וכיצד היא נכנסה לחיינו בכלל?

ההדברה הירוקה הנה הדברה ששומרת על איכות הסביבה ואף תורמת לה ויעילותה אינו פחותה לפי המחקרים מן ההדברה הכימית. להדברה הירוקה יתרונות רבים והיא לפעמים קשה יותר מבחינת העבודה של המדביר אך היא שומרת על בריאותו של המדביר בעת ההדברה וכל כמובן על בריאותכם. להדברה הירוקה יתרון גדול נוסף והוא היתרון האקולוגי, ההדברה אינה פוגעת בבעלי החיים ובבריאותם וגם לא בבריאות בני האדם ולכן היא גם הומנית יותר מן ההדברה הכימית. במקום לבצע השמדה של המזיק באופן מקומי היא מבצעת הרחקה שלו מן המקום בדרכים ירוקות אשר מבזבזת גם פחות זמן לאנשים רבים מכיוון שאינה פוגעת בבריאותם ואינה מרחיקה אותם מן הבית לזמן רב והם יכולים בסוף הפעולה להיכנס אל הבית ללא חשש לפגיעה בבריאות לעומת ההדברה הכימית.

ההדברה הירוקה נכנסה לחיינו בגלל המודרניזציה ובזכות יתרונותיה נשארה, לדוגמא מסעדות רבות בוחרות להשתמש בשירותי ההדברה הירוקה מאחר והיא לא פוגעת והורסת את איכותו של המדבר והן את מוצריו. ישנן שיטות שונות להדברות ירוקות כגון הדברה אלקטרונית וכלל המחקרים האחרונים מוכיחים כי ההדברה הירוקה מחזיקה ביתרונות רבים שאינם רק בריאותיים ואקולוגיים והיא אפילו לפעמים מתעלה ביעילותה על ההדברה הכימית. בהדברה הירוקה ישתמש המדביר בחומרים אורגניים מבוססי רעל אשר מותאמים אך ורק למזיקים השונים כך שהם לא משמידים את המזיקים אלא מבצעים הרחקה שלהם מן המקום.

מדביר בגבעת שמואל. צילום: depositphotos

אז איזה דברים אני צריך לדעת לפני שאני מבצע הזמנה של שירותי הדברה ירוקה בגבעת שמואל?

חשוב להבין קודם כל את היתרונות והחסרונות של ההדברה הכימית וכן של ההדברה הירוקה עצמה. ההדברה הכימית הוכחה כיעילה במשך שנים רבות אל היא מחזיקה במספר בעיות שמונעות מאיתנו קיום של אורח חיים רגיל לאחר ההדברה. לאחר הדברה כימית עלינו להתרחק מן הבית לפעמים לזמן רב, מדובר בבעיה קשה שפוגעת לנו באיכות החיים ועלולה להיות כרוכה בהוצאות רבות. הוצאות הללו עלינו לקחת בחשבון כאשר אנחנו מתייעצים עם המדביר לפני שהוא מתחיל בעבודת ההדברה, ההמלצה היא תמיד להיוועץ ולראות מה הדרך היעילה והמהירה ביותר לביצוע ההדברה בכדי למנוע מצבים לא נעימים.

אדם הבוחר לחיות אורח חיים יותר אקולוגי ואדם בעל עקרונות אקולוגיים מסוימים יעדיף שלא לבצע הדברה כימית אשר לא רק פוגעת באיזון האקולוגי אלא היא מבצעת השמדה והרג של אותם המזיקים שאנחנו מעוניינים להדביר. אותו אדם מבחינתו תהיה חשיבות גבוהה לשימוש בהדברה ירוקה ולכן הוא יעדיף להשתמש בשירות של הדברה ירוקה כלפי המזיקים גם אם יהיו לכך עלויות נוספות. ההדברה הכימית פוגעת באיזון האקולוגי והיא בעלת השפעה בריאותית כלפי המדביר וכמובן כלפינו ואם לא תתנהל בצורה נבונה בזמנים שלאחר ההדברה הכימית אנחנו עלולים להיפגע על ידי אותם חומרים רעילים אשר משתמשים בהם בהדברה הכימית.

טיפים ומידע חשובים על הדברות

בחינת מקצועיות המדביר

לפני שנזמין הדברה בגבעת שמואל אחד הדברים החשובים הם לבחון את המקצועיות של אותו המדביר. בעת הזמנת מדביר בגבעת שמואל נבקש מאיש המקצוע שאנחנו מזמינים את התעודה שהוא קיבל מהמשרד להגנת הסביבה. אדם המחזיק ברישיון הדרה חייב לעבור הסמכה של המשרד להגנת הסביבה ואם הוא לא יראה לכם את הרישיון ואת מספר הרישיון תדעו שאולי הוא שרלטן והוא לא מדביר מקצועי מספיק.

דרך נוספת להבין על מדביר בגבעת שמואל אם הוא מקצועי מספיק היא מצורת הדיבור שלו וכן ההסברים שהוא ייתן לכם בין אם על המזיק עצמו ובין אם על שיטת ההדברה שהוא מתכוון לבצע. הוא יציג לכם את סוגי ההדברות יציג וישתף אתכם בכל צעד שהוא מבצע בכדי שתרגישו בנוח ובטוחים לפני ביצוע ההדברה.

צילום: רון לאך

העמקת הידע בהדברות

המלצה נוספת היא לפני הגעת המדביר לבצע סריקה וקריאה קצרה על ההדברה של המזיק ועל נהלי הבטיחות השונים שישנם בעת ההדברה. הדברה הנה תחום שמתקדם כמו כל תחום בחיינו ולכן אמצעי הבטיחות השונים הנם מאוד חשובים, אם התנהלותו של המדביר אינה עומדת בתנאי הבטיחות ובנהלים שראיתם וקראתם זוהי נורת אזהרה חשובה מאוד ועליכם לעצור את עבודתו של המדביר ולא לתת לו להמשיך בעבודתו. תבצעו בדיקה מולו, תדברו איתו ותראו שהוא באמת עומד בנהלי הבטיחות הדרושים מאחר ובסופו של דבר מדובר בבריאות שלכם ולכך אין מחיר.

סוף העבודה

בסוף העבודה מדביר מקצועי תמיד יסביר לכם מה השיטות להרחקתו של המזיק ואפילו ייתן לכם תעודת אחריות ברוב המקרים על ההדברה לזמן מסוים. הוא יסביר לכם כיצד למנוע מן המזיק לחזור ובכללי אילו מזיקים שכיחים יש באזור וכיצד ניתן להימנע מתקיפה שלהם אל מרחב המחיה שלכם. תדברו תמיד עם המדביר ותבינו בדיוק מה היה המזיק, מה הוא ביצע ותשאלו שאלות בכדי להבין כיצד ניתן למנוע כל בעיה עתידית, כמובן תבדקו בעצמכם באינטרנט ותתייעצו עם מכרים שלכם שעברו אירועים דומים.

לסיכום

חשוב להבין שהמדביר הנו איש מקצוע כמו כל איש מקצוע שאתם מכירים. כאשר אתם פונים אליו תדעו שישנם סוגים שונים של אנשי מקצוע חלקם מקצועיים יותר, חלקם מקצועיים פחות וחלקם באמת שרלטנים אשר לא מבצעים את עבודתם כהלכה. אם אתם מאמינים שיש לבצע הדברה ירוקה והיא חשובה לכם תקראו קצת עליה ברשת ותשאלו את המדביר עליה שאלות בכדי שתוכלו להיות רגועים בעת הפעילות של המדביר. אנחנו בקסם הדברות מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר והמקצועי ביותר עבורכם וכל שירותי ההדברה שלהם אתם זקוקים בגבעת שמואל אנחנו ניתן לכם ונעבוד איתכם עליהם. זקוקים להדברה בגבעת שמואל? מידע חשוב על הדברה ירוקה מקווים שעזרנו.