Site icon מקומונט גבעת שמואל

חברות לביטוח רכב – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

פורטל הביטוחים הגדול בישראל מביא לכם את המידע המקיף ביותר אודות חברות לביטוח רכב מכל סוג. בפורטל תמצאו מדריכי מידע, טיפים לבחירת ביטוח מתאים, הסברים על ההבדלים בין ביטוחי הרכב השונים וכל מה צריך לדעת על ביטוח רכב.

בישראל קיימות עשרות חברות לביטוח רכב וכולן מתחרות על לקוחות רבים בישראל, אשר כידוע נחשבת לצרכנית רכבים גדולה והפקקים בכבישים מעידים על כך. חברות לביטוח רכב רבות מבינות שהדרך לתפוס את הלקוחות היא על ידי מתן הצעות ביטוח אטרקטיביות, מקיפות וזולות ככל הניתן וניצול העובדה שכל נהג העולה על הכביש חייב בביטוח חובה לכל הפחות, אותו הוא בדרך כלל מרחיב ומוסיף עליו ביטוח צד ג’ וביטוח מקיף.

הסוד של חברות לביטוח רכב בישראל – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

חברות לביטוח רכב מובילות בישראל מחזיקות מערך עצום של סוכני ביטוח כאשר בשנים האחרונות השיווק הדיגיטלי שלהן העלה הילוך כאשר חברות לביטוח רכב מבינות שהן יכולות לאתר לקוחות חדשים עשרים וארבע שעות ביממה באמצעות אתרים נגישים, המאפשרים ללקוח להצטרף בלחיצת כפתור לפוליסת ביטוח ללא צורך בתיווך, הגעה למשרדים וכו’.

פורטל הביטוחים הגדול בישראל הוא הפורטל המקיף ביותר בתחום הביטוח, החיסכון וההשקעה והוא מזמין אתכם לקרוא מאות מאמרים בתחום ביטוח הרכב, ביטוח רכב באינטרנט, ביטוח חובה, מקיף וצד ג’ וכל מה שצריך לדעת בנושא עבור נהגים חדשים, נהגים וותיקים וכו’!

3 טיפים איך לבחור חברה אחת מתוך מבחר חברות לביטוח רכב – פורטל הביטוחים

כפי שאמרנו בתחילת הכתבה, בישראל יש עשרות חברות לביטוח רכב והקושי לבחור מתוכן חברת ביטוח אחת גדול. פורטל הביטוחים הגדול בישראל מספק לכם את כל המידע על עולם ביטוח הרכב מכל זווית אפשרית ונותן לכם את כל המידע הדרוש להבנה בתחום ובחירה נכונה של חברת הביטוח המשתלמת ביותר מתוך מגוון חברות לביטוח רכב קיימות. מוזמנים להשאיר פרטים ונשמח לחזור אליכם עם ייעוץ אישי חינם והתאמה של חברת ביטוח רכב לרכב המשפחתי שלכם, לסוג הרכב, לתקציב ולמטרות שלכם.

צילום: freepik

הנה שלושה טיפים כלליים שיעזרו לכם להתמקד ולמצוא את חברת הביטוח המתאימה לכם ביותר לביטוח הרכב ולכל סוג ביטוח אחר:

טיפ מס’ 1: איך לבחור את החברה הטובה ביותר מתוך עשרות חברות לביטוח רכב, הרכב הפוליסה: הטיפ הכי טוב שאנחנו יכולים לתת לכם הוא לגרום לכם להבין שיש שירותים ומוצרים שכדאי לנסות להשיג את המחיר הטוב ביותר בכל מחיר, אך ביטוח הוא לא אחד מהם. יותר חשוב להשיג כמה שיותר כיסויים בפוליסה וגם אם היא יקרה יותר בכמה עשרות או מאות שקלים במצטבר בשנה, שווה לבטח את עצמכם ואת בני משפחתכם בצורה המקיפה ביותר גם אם זה עולה יותר. מה צריך להיות בפוליסת הביטוח לרכב שלכם? ראשית כל ביטוח חובה כמובן. זהו ביטוח שכשמו כן הוא, ביטוח חובה על פי חוק וכל חברת ביטוח לרכב מציעה אותו כברירת מחדל. בכל מקרה חשוב לדאוג שגם ביטוח החובה יכיל את כל הכיסויים המשפטיים, הרפואיים והנפשיים הקיימים. בביטוח המקיף חשוב לדאוג לכיסוי עבור כל נזק שנגרם לרכב שלכם בזמן תאונה וכמו כן לכיסוי על נזקים שנגרמו בגלל אירועי טבע כגון שריפה, ברקים, פיצוץ או טיל ועוד. כמו כן כיסוי נוסף שיש לדאוג לו בפוליסת הביטוח המקיף הוא כיסוי נגד גניבת הרכב כמובן ולא לשכוח שיהיה סעיף על השחטת הרכב על ידי גורם צד שלישי. לגביי ביטוח צד שלישי הוא חייב לכלול סעיפים בביטוח עבור כל נזק אשר נגרם לרכוש של צד שלישי עימו רכבכם היה מעורב בתאונה.

טיפ מס’ 2: איך לבחור את החברה הטובה ביותר מתוך עשרות חברות לביטוח רכב, עלות הפוליסה: העלות של פוליסת הביטוח נקבעת לפי מספר גורמים שונים וביניהם גיל הנהג, סוג ומצב הרכב, סוג הביטוח ועוד. זו הסיבה שיש מחירים רבים בביטוח הרכב כאשר כל חברה מתמחה בביטוח אחר ומציעה הטבות על סעיפים שונים בין אם הטבת ביטוח על נהג חדש, נהג נוסף וכדומה. בשורה התחתונה כמובן שאנו רוצים להשיג את המחיר הטוב ביותר בביטוח הרכב אך ראשית כל נדאג להיקף הביטוח ורק לאחר מכן למחיר. צירוף רכבים ונהגים לפוליסה יכול להוזיל את העלות שלה ולכן אם אתם חושבים לעבור חברת ביטוח עדיף שתעבירו את כל הפוליסות שלכם אליה ותיהנו מאותן הטבות.

טיפ מס’ 3: איך לבחור את החברה הטובה ביותר מתוך עשרות חברות לביטוח רכב, שונות: פרמטר נוסף שמשחק תפקיד בבחירת חברת ביטוח מעבר להיקף הפוליסה ומחירה הוא האלמנט האישי. אנו נוטים לבחור חברות ביטוח שבני משפחה שלנו, חברים, הורים וכדומה או חברות ביטוח שמצליחות לשווק את עצמן בצורה שמוצאת חן בעיננו. כאן כבר כל אחד עושה את השיקול שלו אך כיום בשל התחרות הרבה והפרסומות הרבות של חברות הביטוח, נדמה שהפרסום לא משפיע על הצרכן בסופו של דבר. אנו ממליצים להיעזר בשני הטיפים הראשונים: היקף הפוליסה והמחיר ולא לייחס חשיבות לשם החברה אף על פי שמוניטין, וותק וגודל של חברת הביטוח חשובים ביותר. כמובן שאם קיבלתם הצעה שנראית לכם יותר מדי טוב על הנייר מחברה שאתם לא מכירים או לא בטוחים באמינות שלה, אנו ממליצים לוותר או לבדוק אודות החברה ברשת.

תאונת דרכים. צילום: משטרת ישראל

צריכים עזרה בבחירת חברת הביטוח הטובה ביותר לרכב שלכם? הולכים לאיבוד בים חברות הביטוח השונות ולא יודעים איזו פוליסת ביטוח לרכב הכי מתאימה לכם? נשמח לעזור ולהעניק לכם ייעוץ חינם ללא עלות על ידי השארת פרטים אישיים בטופס יצירת הקשר כאן באתר!

כל מה שחשוב לדעת לפני שבוחרים חברת ביטוח לרכב – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

רוצים לדעת מה ההבדל בין ביטוח לרכב עם מערכות בטיחות לבין רכב לא ממוגן? שוקלים לעשות ביטוח רכב חדש לנהגת חדשה במשפחה ולא יודעים מה המסלול המשתלם ביותר? בפורטל הביטוחים תהנו מהמידע המקיף ביותר בעולם הביטוחים לרכב ותוכלו להבין בדיוק מה אתם צריכים וכיצד לחסוך בעלויות ביטוח הרכב צורה משמעותית, איך לבחור את חברת ביטוח הרכב הטובה ביותר ואם ברצונכם להעשיר את הידע שלכם בתחומים נוספים כמו השקעה, פנסיה, קרנות השתלמות ועוד, פורטל הביטוחים הגדול בישראל הוא הכתובת שלכם!

ביטוח רכב הוא ביטוח רציני שכל נהג ונהגת חייב לעשות ויכול לעזור לכם רבות במקרה חלילה של תאונה בה תהיו מעורבים. למדו הכל על ביטוח רכב בפורטל ומצאו את הצעות הביטוח המשתלמות ביותר לכל סוגי הביטוח לרכב: ביטוח וחובה, ביטוח צד שלישי וביטוח מקיף.

קראו עוד מאמרים על חברות לביטוח רכב רק בפורטל הביטוחים הגדול בישראל וקבלו את כל המידע שצריך לדעת על ביטוח רכב באינטרנט, ביטוח חובה לרכב, ביטוח צד שלישי וביטוח מקיף לרכב וכל המידע הרלוונטי עבור חברות לביטוח רכב בישראל, רק בפורטל הביטוחים הגדול בישראל! מלאו את הטופס לייעוץ חינם!

פורטל הביטוחים הגדול בישראל
טלפון: 073-272-5261
www.2bit.co.il