Site icon מקומונט גבעת שמואל

חברת ניקיון בתים: מה מחיר מומלץ לשירות ניקיון דירה אחרי שיפוץ?

מתכננים לשפץ את הדירה ומחפשים חברת ניקיון בתים המתמחה בניקוי הנכס אחרי שיפוץ מקיף? האם קבלן השיפוצים סיים את עבודתו ואתם מעוניינים לנקות היטב את הדירה משאריות צבע, טיח, בטון ומלט? אם כן, כדאי לכם להזמין חברה מקצועית המתמחה בניקיון בתים אחרי שיפוץ חלקי או מקיף (רמונט).

אחת לכמה שנים מקובל לבצע שיפוץ בבית או בדירה כדי לשנות את החללים, להחליף אריחי חיפוי וריצוף מלוכלכים, לשנות את האווירה בנכס ולהתאימו לאורח החיים העדכני. שיפוץ מלא של הדירה כרוך בלא מעט כסף ואם מחליטים על רמונט בדרך כלל מפנים את כל התכולה ולא ניתן לגור בדירה עד סיום העבודות.

טיפ: לא לשכוח להזמין חברת ניקיון בתים לפני גמר השיפוץ

קבלן השיפוצים מבצע ניקוי כללי בסוף העבודה אך חשוב להזמין גם חברת ניקיון בתים מקצועית ואמינה כדי לפנות שאריות של פסולת בנייה, להסיר כתמים ולכלוכים קשים מהמשטחים השונים בבית, לנקות היטב שאריות וכתמי צבע, מלט וטיח, לקרצף את הכלים הסניטריים, לבצע חיטוי יסודי וכמובן לשאוב אבק ולשטוף את הרצפה באמצעות חומרים חזקים. כדאי לבחור חבילת ניקיון הכוללת פוליש כדי להסיר את הכתמים הקשים מאריחי הריצוף ולהחזיר את הברק לרצפה.

צילום: יח”צ

כדאי לדעת: מחירון ניקוי דירה אחרי שיפוץ

המחיר לניקוי בית או דירה אחרי שיפוצים מושפע מכמה גורמים עיקריים כגון: שטח הדירה או הבית, מספר חדרים, מורכבות העבודה, דרישות מיוחדות, עלות חומרים, שיטות ניקיון ומספר אנשי צוות. המחיר המומלץ של חברת ניקיון בתים המציעה חבילות אטרקטיביות לניקיון יסודי אחרי שיפוץ מתחיל ב-700 ₪, המחיר לא כולל פוליש.

חשוב לציין כי חברת ניקיון לא צריכה לפנות מהדירה המשופצת שאריות של חומרי בנייה – זהו תפקידו של קבלן השיפוצים לכן חשוב לוודא כי צוות חברת השיפוצים מפנה פסולת בנייה באמצעות מכולה. חברת ניקיון בתים המציעה שירות לניקיון הבית אחרי שיפוצים דואגת לניקוי יסודי ולהברקת הבית, לחיטוי כלים סניטריים, לניקוי חלונות ותריסים פנים וחוץ, לניקוי מרפסות אם יש ולשטיפה יסודית.

עלות הניקיון לאחר שיפוץ הנכס עשויה להתייקר אם העבודה מורכבת ויש להשתמש בחומרים חזקים ויקרים לניקוי יסודי, לכן מומלץ לתאם פגישה בדירה עם נציג חברת הניקיון ולחתום חוזה הכולל פירוט עבודה וחומרים, לו”ז, אחריות ותשלומים.

כדי להוזיל עלויות מומלץ לערוך סקר שוק, להשוות הצעות מחיר מכמה חברות ולבחור חברה ניקיון מומלצת ואמינה המתחייבת לתוצאות מעולות ולשירות המלווה ביחס אישי וחם.