Site icon מקומונט גבעת שמואל

חבר חדש במועצת העיר גבעת שמואל

פחות משלושה חודשים עברו מאז הבחירות המקומיות וכבר אנו מתבשרים על חילופים בחלק מהסיעות המרכיבות את מועצת העיר. בישיבת המועצה אמש נשבע אמונים חבר המועצה הטרי צחי סטולוביץ, מספר 3 בסיעתה של רונית לב, והוא מחליף את חבר מועצת העיר היוצא, יוסי כץ.

אמש פרסמנו כי בין המתמודדים לרשימת הבית היהודי לכנסת נמצאת גם חברת מועצת העיר מירי אברג’יל. בשלב זה אמנם עדיין לא נבחרה אברג’יל לכנסת, ולכן נשארת בתפקידה במועצת העיר, אך בשעות הערב כבר התבשרנו כי חבר מועצה אחר, מסיעתה של רונית לב – יוסי כץ, התפטר מתפקידו והבא אחריו ברשימה, צחי סטולוביץ, יכהן מעתה כחבר מועצת העיר.

צחי סטולוביץ ורונית לב בישיבת מועצת העיר אמש. צילום: פרטי

סטולוביץ, תושב הינו תושב גבעת שמואל מזה 14.5 שנים, נשוי להיא-לי ואבא ל-6 ילדים ועוסק כיועץ משפטי ופיננסי.
לפני כשנה וחצי היה סטולוביץ מראשי מאבק ההורים לתלמידות אולפנת צפירה, אשר נמנע מהן הרישום לאולפנה שמחוץ לגבעת שמואל ואף הגיע עם הורים נוספים לבית המשפט המחוזי.

להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט גבעת שמואל, וקבלת מבזקים בווטסאפ: https://goo.gl/o4BHQs<<

סטולוביץ: “גבעת שמואל היא עיר מגוונת ואשתדל לאפשר את החיים המשותפים ביחד לצד שמירה על מרחב מחיה אישי וקהילתי של תושבי העיר. אנחנו כסיעה נשאף, בין היתר, לייצר שקיפות לתושבים על התהליכים המתרחשים בעירייה הנוגעים להם ולשמור על קשר קבוע עם התושבים.”

יו”ר סיעת ‘גבעת שמואל שלנו’, רונית לב: “אני מודה ליוסי כץ על הרצון לעשות, לתת ולהעניק למען העשייה הציבורית ומכבדת את החלטתו. לצחי, ברכות חמות מעומק הלב והמשך עשייה ברוכה ומשמעותית לעיר שלנו. יחדיו נשרת את תושבי העיר עם כל הלב”