Site icon מקומונט גבעת שמואל

למרצים ומאמנים: חגורת הגברה 681Plus – חגורת הגברה הקטנה והחזקה בקטגורייה

בתור מורה או בתור מאמן אתה רוצה לדאוג לכך שכל אדם בקהל ישמע את הנתונים שאתה רוצה להעביר. מיקרופון עלול מגביל את התנועתיות שלך, ודורש גם מערכת הגברה איתה תעברו ממקום למקום. בשביל מקרים כאלה יש פתרון מאוד פשוט – חגורת הגברה. חברת Martin School מציגה בפנינו את אחד מהדגמים המובחרים שלה – 681Plus.

כתב: רמי סגל – יועץ סאונד מקצועי

מה מיוחד בדגם 681Plus?

יש המון דגמים של חגורות הגברה, (ראו כאן את קטלוג ומחירון של דגמי חגורת הגברה)  ולא חסרות חברות שמייצרות עוד ועוד דגמים. כל דגם מיועד לאוכלוסייה שונה. יש חגורות הגברה המתאימות למורים, ומצד שני קיימות חגורות הגברה למדריכי כושר. חברת Martin School מציגה לנו דגם המיועד לקהל רחב יותר – חגורת ההגברה מתאימה למורים, מאמנים, מדריכי טיולים, למרצים, ולפגישות מול כמות קהל גדולה. היתרון בדגם זה הוא תחילה הנוחות, משקלה של חגורת ההגברה הוא רק 170 גרם – לא תרגישו בכלל את החגורה על גופכם. יש אופציות שונות לחבישת רצועת המותן כדי לאפשר לכל אדם לבחור את מה שנוח לו.

איכות סאונד

אחת המגרעות הנפוצות ביותר בקרב חגורות ההגברה היא איכות הסאונד, לא תמיד מבינים את מה שנאמר, והקרבה בין המיקרופון למערכת ההגברה יוצרת בעיה בתדרים, ועושה שריקות צורמות. בלעדי לחברת מרטין סקול, יש מנגנון מיוחד להפחתת פידבקים. עוצמת הקול היא גבוהה ומתאימה לקהלים רחבים, 35 וואט. בנוסף, בתוך המגבר עצמו מובנית חופה אקוסטית כדי לאפשר בידוד של רעשים, וכתוצאה מכך הצליל יוצא נקי וחלק. חשוב לציין, חגורת ההגברה הזו מתאימה יותר למקומות סגורים, אם אתם מדריכי טיולים, עדיף לכם לבחור בדגם עוצמתי יותר אם מדובר על קבוצת מטיילים גדולה.

חגורת הגברה 681Plus. צילום: יח”צ
נוחות בתנועה

אם אתם שחקנים, מדריכי כושר ואנשים שעובדים בתנועה, הדגם הזה הוא בשבילכם. מבחינת מיקום המוצר, יש לכם אופציות רבות העומדות לרשותכם. המכשיר הוא נטען, ובכל הטענה מלאה יכול לעבוד כ 15 שעות ללא פגיעה באיכות הצליל. תוכלו לחבר את המכשיר לנייד או למכשיר MP3. הרבה פעמים, בחגורות הגברה שונות, כאשר אנחנו בתזוזה איכות הצליל נפגעת. דגם זה מצויד בכל הטכנולוגיה הנדרשת כדי למנוע תוצאות כאלה. חגורת ההגברה הזו נועדה כדי לאפשר לכם תקשורת רציפה וברורה מול הקהל שלכם.

מפרט טכני

הערכה כוללת: מגבר אישי + קשת + חגורת תלייה + קליפס למכנס \ חגורה

דגם: 681Plus

עוצמה: 35 וואט

הספק עבודה: עד 15 שעות

מצבר מובנה: יש

חיבור ל-MP3/IPHONE: יש

חגורה: יש

חיבור בלוטוס; אין

רדיו; אין

חיבור USB; אין

משקל: 170 גרם

נתונים נוספים: מנגנון מיוחד להפחתת פידבקים (שריקות)

מאפיינים יחודיים: המכשיר הקל בעולם! עוצמה גבוהה במיוחד!

מתאימה במיוחד למורי דרך מורים ומורות, מרצים, מפעילים שחקנים, וגם אנשים עם קשיי דיבור.

מחיר

מחיר הדגם הזה הוא 1,215 ש”ח. אם אתם חברי הסתדרות המורים קיימת הנחה על דגם זה. המחיר הוא נוח לכל כיס, וחשוב להתייחס לרכישה הזאת כעל השקעה חד פעמית לטווח ארוך, אורך חיי המוצר, תוך שמירה נכונה על המוצר יכולה להחזיק לשנים רבות. חשוב לראות שאתם רוכשים את המוצר ממקום אמין, בעל שם טוב, המתמחה במוצרי הגברה. היום ניתן למצוא דגמים של חגורות הגברה באלי אקספרס ובאמזון במחירים מאוד נמוכים, דגמים אלה לרוב יהיו דגמים סינים עם המון בעיות קליטה והגברה, אלו מוצרים שתוך מספר חודשים כבר יקבלו את הבלאי שלהם, ואיכות הקשר ביניכם ובין הקהל לא תהיה אותנטית ואמיתית. חשוב לשמור גם על הקול שלכם, וגם לחשוב על מי שעומד מולכם. אף אדם לא יתרכז במה שאתם אומרים עם איכות נמוכה של חגורת הגברה.

לסיכום

חברת Martin School מציגה בפנינו את אחד מדגמיה החדשים והנמכרים ביותר בשוק כיום. הדגם מבוקש מאוד כי הוא עונה על צרכים מרובים. מלבד לכך שהוא מאפשר לנו תנועתיות, הוא גם מאפשר לנו אינטראקציה עם הקהל בגובה העיניים. המכשיר עצמו הוא ללא בעיות תדרים, ללא שריקות ופידבקים שיכולים להוציא אתכם מריכוז ואת מי שיושב מולכם. חשוב לרכוש את המוצר ממקום אמין ומקצועי, מקום שיכוון אתכם לרכישה הנכונה ביותר בהתאם לתפקיד שלכם ובהתאם למקום בו אתם מדברים.