Site icon מקומונט גבעת שמואל

חגיגות שמחת התורה נערכו ברוב עם בגבעת שמואל

מאות מתושבי גבעת-שמואל השתתפו בשמחת התורה – ההקפות השניות שהתקיימה באמפיתיאטרון בשד’ הגיבורים ביישוב.

האירוע אורגן על ידי המועצה הדתית והתקיים במעמד ראש העיר, זמיר בן ארי, הרבנים המקומיים – הרב אלעזר אלבז שליט”א והרב יוסף זינגר שליט”א, מ”מ ראש העיר – אברהם גולדברג,יו”ר המועצה הדתית – מר יעקב רייכר, ובהשתתפות חברי המועצת העיר וחברי המועצה הדתית, חברי הנהלת המתנ”ס, גבאי בתי-הכנסת, חניכי ומדריכי תנועת “בני-עקיבא”.

את מאות החוגגים הרקידה להקת “ענבי הגפן” של נתנאל עם הסולן נפתלי גולד. ילדי עמותת “קו לחיים”, נכים המרותקים לכסא גלגלים או הליכונים- הגיעו אף הם לשמוח בשמחת התורה. הילדים רקדו ושמחו יחד עם המתנדבים וחניכי תנועת “בני עקיבא המקומית, שתרמה עבורם דגלים.

ראש העיר, זמיר בן-ארי פתח את הערב וברך את הקהל החוגג “מידי שנה מתכנסים כאן באמפיטאתרון, דתיים ולא דתיים כדי לחגוג יחד את חגיגת שמחת התורה – ההקפות השניות. כולנו עם אחד! עם ישראל כוחו באחדותו. המורשת היהודית מחזקת את כולנו. אני מברך את ילדי ‘קו לחיים’ שהצטרפו אלינו גם השנה ומאחל לכולם בריאות ורפואה שלמה”.

יו”ר המועצה הדתית, מר יעקב רייכר מסר: “הערב אנו נמצאים בשמחה גדולה! השנה יש לנו אורחים יקרים, חברי עמותת “קו לחיים”, שבאו לשמח אותנו, ואנחנו אותם. אני רוצה להודות לסניף ‘בני עקיבא’ על תרומתם להצלחת הערב, ועל ההפתעות הנעימות שהכינו לילדי ‘קו לחיים’.

חבר המועצה הדתית, הרב מיכאל צנעני, שהנחה את הערב וברך אף הוא את החוגגים “שנזכה לשמוח בשמחת בית השואבה בעז”ה בבית המקדש במהרה בימינו”.

עם סיום פרק הברכות הגיע תורם של המשתתפים הרבים לרקוד ולשמוח בשמחתה של התורה. בהקפה הראשונה התכבדו לשאת את ספרי-התורה רבני העיר וחברי מועצת העיר והמועצה הדתית. ובהקפות האחרות התכבדו גבאי בתי-הכנסת השונים בגבעת שמואל. פסוקי הפתיחה להקפות נאמרו על ידי נציגי המניינים בנוסחי העדות השונות. לאחר מכן נטלו את ההובלה עשרות חברי ומדריכי “בני עקיבא”, שרקדו עם ספרי התורה לצלילי הנגינה של הלהקה.