Site icon מקומונט גבעת שמואל

חדר כספות פרטי – כל מה שצריך לדעת

המובן מאליו ידוע כבר שנים רבות – יש חומרים וחפצים שלא יכולים להישאר ללא השגחה מיוחד וחשופים לנזקים שונים ולגניבה. לכל אחד מאתנו יש משהו שהיינו רוצים להגן עליו מכל רע אפשרי ולכן כספת היא הפתרון הנכון. אלא שלא כל אחד גם טורח לבצע את הפעולה הפשוטה של שכירת כספת או קניית כספת פרטית ולכן יש כל כך הרבה אובדן כספי ונזק רגשי כאשר אנחנו מאבדים חפצים כאלה בגלל שריפה או הצפה, גניבה ושוד.

את הנזק הזה אפשר למנוע קבלות באמצעות מציאת כספת בטוחה ונוחה לגישה ומכל האפשרויות שקיימות כיום בישראל חשבו גם על האפשרות של חדר כספות מאובטח בסטנדרטים שטרם הכרתם כמוהם בישראל. מתחם כספות פרטי כזה קיים כיום בשלו שערים ומציע לכם את הביטחון המרבי שאפשר להבטיח והוא אפילו יותר טוב מכספת בבנק.

למה חדר כספות פרטי עדיף על פני כספת בבנק?

יש לכל אחד אפשרות להתקין כספת פרטית בביתו בתוך נישה מוסתרת, או לקנות כספת שמונחת במקום גלוי יותר. אלה הדרכים הנוחות למי שיש לו משהו שהוא חייב להרחיק מגישה מידית אבל הכספות האלה לא מבטיחות אותו מכל נזק כמו שריפה או פריצה וגניבה של התכולה על ידי גנבים מומחים. זה פשוט לא עומד בסטנדרטים של ביטחון שיכול להבטיח לו חדר כספות פרטי. גם בבנק יש חדר כספות אבל למרות הבטיחות המרבית עדיין יש לו פחות יתרונות לאנשי עסקים בינלאומיים שזקוקים לגישה לכספת 24/7, דיסקרטיות מרבית וניתוק מוחלט מהבנק לבין התכולה שמאוחסנת אצלם בכספת. במקומות כאלה יש פחות נוחות והתאמה אישית לצרכים שלכם בכל קנה מידה וקריטריון.

צילום: pixabay

אבטחה מקסימלית של חדר כספות פרטית

הקריטריון החשוב ביותר הוא אבטחה מקסימלית וביטחון מלא שהכספת שלכם בחדר הכספות הפרטי אכן נהנה מכל ההגנה האפשרית והמקובלת. הסטנדרט של אבטחה וביטחון בחדר כזה משום שהשמירה עליו היא 24 שעות ביממה 365 ימים בשנה. בנקים נשמרים רק בזמן שעות הפעילות ובחדר כספות פרטי יש גם אבטחה חמושה ומרבית, מה שלא תמצאו בבנק רגיל. מכיוון שאפשר להיכנס לחדרים כאלה בשעות פתיחה רבות השמירה מוסיפה לתחושת הביטחון. תמיד יש אנשים שיכולים לגבות את מערכות ההגנה. האחסון הוא ללא הגבלת סכום ויש ביטוח של חברת לוידס מהטובות ביותר בעולם. אין חובה לפתוח חשבון בנק ולכן הדיסקרטיות מרבית. זה לא קורה רק בסרטים אלא גם כאן בישראל, השירות המעולה של ביטחון מרבי לכל כספת. התכולה של הכספת הקטנה ביותר נחשבת מספיק יקרה ללבם של בעלי הכספת בדיוק כמו הכספת היקרה והגדולה ביותר ויש לכם אותה מידת ביטחון שהכל שמור היטב.

מה מקבלים בחדר כספות פרטי?

כשמו כן הוא, מדובר בחדר פרטי לגמרי שרק אתם נמצאים בו ונועלים את עצמכם בו כשאתם פותחים את הכספת שלכם. יש לכם שלושה גדלים של כספת לבחירה כדי להתאים לתכולה שלכם ויש לכם ביטוח מלא לכל תכולה, הגנה מוחלטת גם מפני אש משום שהכספות חסינות מפני אש ומים, והן נמצאות בחדר פנימי מאובטח גם על ידי שומרים חמושים וכל אמצעי ההגנה הנדרשים על ידי חברות ביטוח כשהביטוח עצמו ללא הגבלת סכום. כמו כן, חפצים ייחודיים כמו ציורים וחפצי אמנות ניתנים להפקדה מיוחדת. הכניסה ללא הגבלה ויש פתיחת הכספת גם בשעות יוצאות דופן לפי הצורך. כל היתרונות האלה לא נמצאים בבנקים ולכן הם הופכים את החדר הפרטי לעדיך פי כמה מאשר כספת בבנק, וזה היתרון הגדול שלו.