Site icon מקומונט גבעת שמואל

חדשות סלבס: כל מה שרציתם לדעת על עו”ד תום חיימוב וגל גברעם, יער שבתאי וקלי קרדשיאן

האח הגדול יצא לדרך והרומן בין עו”ד תום חיימוב לדוגמנית גל גברעם בבית האח הגדול 2020 מסעיר את הרשתות. חדשות סלבס אתר הרכילות של ישראל היה הראשון שהעלה את כל המידע על תום חיימוב. חיימוב הוא בנה של עורכת הדין מלי חיימוב ועד לרומן עם גל היה רווק וידוע כחובב חתולים וספורטאי בנשמה.

באתר כתבה נוספת על גל גברעם במסגרת השתתפותה בתכנית הדוגמניות של רוברטו בן שושן וכמובן על הרומן עם השף טום אביב וגם על סיפור ההיסטוריה המשפחתית שלה עם סרטן השד.

יער שבתאי הכוכבת הבאה של משטרת ישראל

עוד באתר תוכלו לצפות בתמונות של יער שבתאי בתו של המפכ”ל המיועד וכוכבת רשת שמשרתת כשוטרת. הקצינה הצעירה היא הדבר הבא. שילוב של מראה מוצלח במיוחד. רקע משפחתי עשיר. ובעיקר יכולת ליצירת פוסטים שגורפים אלפי לייקים. לכבוד יום הולדתו של אביה המפכ”ל החדש 11.11 כתבה יער שבתאי:2211.11. אין תאריך מדויק יותר לציונו של היום בו נולד האדם מספר-1 בחיי. מזל טוב לילד הפלא הנצחי”. “אבא,החבר. מורה הדרך. השותף לשגעונות. לצחוק ולשטויות והמודל לחיקוי הכי משמעותי ונכון שיכולתי לבקש,תודה על היותך אתה. תודה על הזכות להיות הבת שלך ולשאוב מהערכים והעוצמה שבך” הוסיפה יער  ליום הולדתו.

נמלטים עונה 6 האם מילר ישתתף?

באתר חדשות סלבס כתבה נקראת במיוחד על הסדרה נמלטים עונה 6 ועל כוכב הסדרה ונטוורת’ מילר שעושה בעיות להפקה. מאז הסתיימה הסדרה ב-2017 הצופים באטרף לגבי ההמשך. השמועות מדברות על עונה 6 בדרך, אבל האם אפשר לעשות עונה חדשה בלי השחקן הראשי? כל הפרטים וגם הטריילר הרשמי של נמלטים באתר חדשות סלבס ישראל.

תוכלו לגלות באתר גם בת כמה נטע ברזני מהמירוץ למיליון ואלין גולן הבת של אילנית לויי ואייל גולן ואפילו כתבה שלמה על אופירה אסייג בבגד ים ובלי ברקוביץ. גם משפחת הטראש האמריקאית מככבת באתר החל מקלי קרדשיאן בתמונות לוהטות דרך קים קרדשיאן והמשך היחסים ההזויים עם סקוט דיסיק וכלה בשאר האחיות ובאבא שהפך לאמא.באתר גם קיים מדור באנגלית עם המידע החם על הסלבס העולמיים.