Site icon מקומונט גבעת שמואל

חדש: חנות מחשבים וסלולר בגבעת שמואל

עוד בתחילת עידן המחשבים האישיים, בתקופה בה המחשבים האישיים החלו להיכנס לתוך הבתים והמשרדים ברחבי העולם כולו אי שם בשנות השמונים, החלו גם להופיע חנויות דיגיטל באופן הדרגתי. מאז אותה תקופה, התרחשה התפתחות ניכרת ומשמעותית בכל הנוגע לתעשיית המחשבים, התפתחות שהביאה להוזלה משמעותית של מחירי שוק התעשייה וכמו כן, מגמת הטמעת המחשבים ככלים המיועדים לעבודה ובידור רק צברו תאוצה.

בימים אלו, מיותר לציין כי ברחבי המדינה ישנן חנויות רבות שכן, התחרות בין אותן חנויות גדולה ואגרסיבית הרבה יותר. במאמר הבא נציג את שני סוגי חנויות הדיגיטל העיקריות לצד היתרונות והחסרונות שלהם וכמובן – מהי האפשרות העדיפה מבין השניים.

חנויות דיגיטל מקומיות
תחילה, ניתן לציין כי מדובר בחנויות המהוות יתרון משמעותי לאור העובדה כי חלה קרבה גדולה יותר, בין אם מדובר בקרבה אישית ובין אם מדובר בקרבה פיזית של חנות דיגיטל לאזור מגוריכם. כמו בכל חנות אחרת, קשה להתעלם מהעובדה כי בעת בה אנו מדברים על חנויות מקומיות וקטנות יותר, ניכר כי היחס נוטה להיות אישי הרבה יותר. ככל הנראה תוכלו להתייעץ במידה רבה יותר ביחס לרשתות השיווק הגדולות, תוכלו לשאול יותר שאלות וכמו גם, במרבית המקרים צוות חנות הדיגיטל יהיה מוכן לבוא לקראתכם הרבה יותר מאשר ברשתות השיווק הגדולות יותר. זאת לאור העובדה כי בחנויות שכאלה, כל עסקה חשובה. נוסף על האמור, יש לציין כי במידת הצרך תוכלו לחזור אל חנות הדיגיטל עם בעיות כאלו ואחרות, ללא צורך בהגעה למקום מרוחק.

צילום: FREEPIK

רשתות דיגיטל גדולות
ברוב המוחלט של המקרים, יש לציין כי רשתות הדיגיטל הגדולות יהיו ממוקמות במקומות מרכזיים יותר, מקומות כמו קניונים ומרכזי מסחר ומחזיקות בתצוגה מרשימה של המיטב בתעשיית הדיגיטל. לכל אותם חובבי מחשבים ניכר כי לא מדובר בעוד סתם חנות שכן, אחד היתרונות המובילים של רשתות השיווק הגדולות הינו במגוון הרחב של המוצרים אותם הם מציעים ללקוח. עם כן, אחת הבעיות המרכזיות במיקום באתרים מרכזיים כמו קניונים ומרכזי מסחר מובילים דורש מרשתות השיווק הגדולות לשלם דמי שכירות גבוהים הרבה יותר מחנויות הדיגיטל המקומיות ולכן, היתרון של רשתות הדיגיטל יכול להפוך בן רגע לחיסרון לאור העובדה כי הדבר עשוי לבוא לידי ביטוי במחיר באופן אגרסיבי וכמו כן, ברמת השיווק ובחומה בה עלול להיתקל הלקוח במקרה של תלונה או לחילופין בעיה טכנית כזו או אחרת.

לסיכום, ללא כל צל של ספק שוק המחשבים במדינת ישראל הוא שוק מפותח ומגוון. שוק המחשבים טומן בחובו מגוון רחב של הזדמנויות ללקוח שיוכל ליהנות ולהרוויח ממיטב הקדמה והטכנולוגיה. עם כן, ניתן לומר באופן חד משמעי כי רכישה בחנות דיגיטל מקומית תהיה הרכישה האידיאלית, רכישה אישית יותר שתותיר אתכם עם אפשרות למענה במקרים של תקלה וכמו גם, תהיה מלווה בהשקעה כספית נמוכה הרבה יותר.