Site icon מקומונט גבעת שמואל

חוגגים את אירועי חודש הגמלאי

ומה עוד מתוכנן להמשך ? בין השאר פתיחה חגיגית של המכללה לגמלאים ויום ספורט הכולל הליכה מודרכת בשדרת העצמאות המחודשת, יוגה צחוק, מעגל מתופפים ואפילו הלהיט “זומבה”! (התעמלות במקצבים לטיניים)

בשבוע שעבר נפתחו בבית העם אירועי חודש הגמלאי בעיר. את האירוע פתח ראש העיר יוסי ברודני שאמר כי:” אנו בעירייה, רואים חשיבות רבה בעידוד פעילות פנאי עבורכם ואכן אנו עומדים בפני שנה מעניינת גדושת פעילויות עם הרבה חוגים חדשים. בד בבד נמשיך, כמו במהלך השנה האחרונה להשקיע ולשפר גם בכל הקשור לתנאים הפיסיים של המועדונים. אני עוקב ושומע שיותר ויותר גמלאים חדשים מתעניינים ומצטרפים לפעילויות הפנאי בעיר ועל כך אני מברך”. כן הודה ברודני לסגנית השר לענייני גמלאים ד”ר לאה נס על שיתוף הפעולה הפורה למען גמלאי העיר.

לאירוע אף הגיעה נציגת המשרד לאזרחים ותיקים, הנותן חסות לחודש הגמלאי הארצי, מלכי דליצקי, שבירכה על האירועים בעיר.

באירוע הפתיחה לחודש הגמלאי לו שותפים עיריית גבעת שמואל האגף לשירותים חברתיים, מדור מבוגרים, העמותה למען הקשיש ומרכז היום לקשיש הלהיב זמר האופרה בוריס ירוסייב את הנוכחים וכן התקיימה הופעה של מיכל טל.

ומה עוד מתוכנן בהמשך? בשבוע הבא אף תיפתח המכללה לגמלאים, השנה במגמת התחדשות ותכלול תכנים חדשים ומגוונים, חוגים חדשים ויום ספורט גדוש אירועים.