Site icon מקומונט גבעת שמואל

חוגגים בחצי גמר המונדיאל: אופירה אסייג,  אייל ברקוביץ, מאור בוזגלו, פבלו רוזנברג עם חברים, צביקה הדר ועוד

כ-150  מוזמנים, ביניהם: שחקני כדורגל, סלבס ומובילי דעת קהל, הגיעו אתמול בערב לאירוע שנערך ע”י מותג שעוני היוקרה הובלו, מנותני החסות הרשמיים של מונדיאל 2018.

היישר מהאח הגדול. צילום: ערן לם

במסגרת האירוע שנערך במקביל ל-29 מדינות הושק בישראל ובעולם מהדורה מוגבלת של 2018 – שעונים חכמים המיועדים לשופטי המונדיאל, בשת”פ עם גוגל, פיפ”א ואינטל.

האירוע נערך במסעדת קלארו בת”א, בניצוחו של השף רן שמואלי וכלל ארוחת ערב חגיגית בהשראת המונדיאל, בר משקאות שעוצב עם דגלי הקבוצות והקרנה על גבי מסכי ענק של חצי גמר מונדיאל 2018 – צרפת מול בלגיה.

מי שגנב את ההצגה היה אייל ברקוביץ שהגיע עם חברתו החדשה שרון כהן, אך ביקש לפתוח שולחן עם אופירה אסייג וחברים, צביקה הדר שעדכן את פבלו רונזברג באוסף השעונים שלו, שחקן הכדור רגל  מאור בוזגלו שהגיע עם הסוכן והתעניין בקולקציה החדשה,  הדוגמנית רונית יודקביץ שהגיעה למען בן זוגה איש העסקים אלי ברק מאחר והיא לא מבינה כלום בכדור רגל,  התאומים עמרי ורועי בן נתן שהגיעו נטולי  בנות הזוג,  אינה סטיוארט שעזבה לאחרונה את בית  האח הגדול,  לי לוי שהגיעה בשמלה מנומרת במיוחד. כמו כן נצפו:   יאנה ראלף, ניר  קלינגר, אריק בנאדו, ג. יפית, ועוד.

את הניצחון של הצרפתים חגגו במסיבה אל תוך הלילה עם הדיי ג’יי חן יאני.

אופירה אסייג. צילום: ערן לם
מאור בוזגלו. צילום: ערן לם
צביקה הדר עם פבלו רוזנברג. צילום: ערן לם
ובלוק מלא. פבלו רוזנברג. צילום: ערן לם
אייל ברקוביץ ואופירה אסייג. צילום: ערן לם