Site icon מקומונט גבעת שמואל

חומרי איטום לגגות – מהם החומרים הכי מומלצים

מחפשים המלצות על חומרי איטום איכותיים ועמידים לגגות? אילו חומרי איטום מומלצים יש לגגות? ממי כדאי להזמין את חומרי האיטום ומתי מומלץ לבצע את איטום הגג?

יש בשוק מגוון רחב של חומרי איטום המתאימים לגגות בטון ולגגות מסוגים אחרים. הבחירה של חומרי האיטום אינה משימה קלה ומחייבת ידע וניסיון בתחום האיטום, לכן כדאי תמיד לפנות לחברה מקצועית ומובילה המספקת מענה מקצועי לאספקת חומרי בנייה, ציוד ועוד.

סוגי חומרים לאיטום הגג

כדאי לדעת כי איטום גגות כדאי לבצע לפני החורף והעונה הגשומה והקרה. את האיטום חייב לבצע קבלן איטום מקצועי ומנוסה. יש מבחר חומרים ושיטות שונות לאיטום גגות, וכדי להבין מה הקבלן מציע לכם כדאי להכיר את חומרי האיטום הנפוצים ביותר. בנוסף, יש להתייחס לחומרי האיטום הקיימים כעת בגג הבניין שלכם, חומרי האיטום חייבים להתחבר היטב לחומר האיטום הקיים (זפת, יריעה ביטומנית, חומר איטום אקרילי וכו’), ולפני האיטום חשוב לנקות את הגג, להסיר שאריות איטום ולבצע הכנה יסודית לקראת יישום האיטום החדש.

צילום: Pixabay

יש 4 סוגים עיקריים של חומרי איטום לגגות:

אפשר לבחור גם חומרי איטום לגגות על בסיס צמנטי וחומרים על בסיסי ביטומני. העמידות של החומרים האלו נחשבת לפחות טובה בהשוואה לחומרי איטום אחרים.

חשוב להדגיש כי לא רק איכות החומרים חשובה אלא גם המקצועיות של קבלן איטום גגות. לכן, חשוב לבחור היטב את הקבלן לאיטום גג המבנה וכדאי להתייעץ עם המומחים של רוטנברג כדי לבחור את החומרים המתאימים ביותר לאיטום הגג בביתכם.