Site icon מקומונט גבעת שמואל

חופשה בגן עדן? לא צריך להרחיק עד לאירופה

 

פעם הישראלים עוד היו מתלבטים, אם לנסוע לחופש השנה או לא. עכשיו כבר לא צריך. צימרים בצפון הם הפתרון הכלכלי, האיכותי והטוב ביותר בעבור הנופשים בישראל. אם אתם רוצים חופשה איכותית ברמה של גן עדן עם כל הפינוקים, בלי לקרוע את הכיס, צימרים בצפון זה בדיוק מה שאתם מחפשים. לא מכירים את האופציה? הישארו איתנו!

מחפשים צימרים בצפון ברמה גבוהה? היכנסו לכאן לפרטים נוספים!

צימרים בצפון מאפשרים כבר מזמן לישראל לנפוש ברמה של אירופה, ובמקום לטוס לחו”ל, דבר שהפך לזול יותר בשנים האחרונות, צריך להגיד את האמת, הם מושכים יותר ויותר תיירים ישראליים. הצימרים ממקדים את הפרסום שלהם בישראלים שרוצים חופשה איכותית, קרובה ולא יקרה, בלי לוגיסטיקה, טיסות והעברות, ובלי לדאוג לילדים לבייביסטר. משהו קצר, איכותי ונעים במחיר סביר.

בעבור מי צימרים בצפון?

חופשב קסומה במרחק נגיעה. ונילה גריי, חד נס. צילום: יחצ

למה דווקא בצפון הארץ ולא במקומות אחרים?

הצפון הוא המקום הקסום והנאה ביותר בארץ, עם נוף מוריק, אוויר קריר והרבה טבע. ניתוק מושלם ושונה מאד מכל מה ששאר הארץ יכולה להציע. פחות חם, יותר רחב ידיים ועם הרבה פחות אוכלוסייה ומכוניות. ממש מרגישים בוקרים ל-2 לילות. בנוסף, בצפון קרבה גדולה מאד לחופים יפים, שמורות טבע ונהרות ונחלים, דבר שמאפשר טיולים רבים בטבע, ללא ספק לא היום יום שלכם.

מה היתרון של לינה בצימר על פני בית מלון בצפון?

בתי מלון בארץ בכלליות מגיעים עם חסרונות משמעותיים שצימרים בצפון מבטלים בקלות.

  1. בתי מלון יקרים מאד, הרבה יותר יקרים מאשר הצימר היקר ביותר. בטח שזה כואב בכיס אם מדובר בקבוצה. בשל כך, ההיצע של הצימרים בצפון מאפשר חופשה איכותית, אבל במחיר ידידותי יותר.
  2. בתי מלון לא גמישים בזמנים, בניגוד לצימרים שהרבה יותר קל למצוא בהם מקומות.
  3. בתי מלון נמצאים במרכזי הערים, ולכן הם לא מעניקים את השקט והבידוד. כל עם ישראל שם. אתם רוצים שקט ובידוד? סעו לצימרים בצפון.

מחפשים צימרים בצפון? למה דווקא אצלנו?

האתר ZIMMER4ME הוקם על מנת להקל עליכם את מלאכת הבחירה. באתר תוכלו למצוא צימרים על פי חיפוש פשוט, כולם בדוקים ומאושרים, והרבה מבצעים איכותיים וקופונים שיאפשרו לכם חופשה זולה ונעימה.

 

 

לכתבות נוספות במקומונט גבעת שמואל:

בשורה לתושבי גיורא: בוטל צו המניעה שהוטל על פרוייקט פינוי-בינוי

תלמידות אולפנת אמי”ת יצאו לסיור לימודי במאיץ החלקיקים בשוויץ

לאחר ערב סוער במיוחד: יעקב ויליאן נבחר להוביל את רשימת הבית היהודי