Site icon מקומונט גבעת שמואל

חופשיים בטבע: מאות חניכי תנועות הנוער של גבעת שמואל יצאו למחנה קיץ

מאות ילדים ובני נוער חניכי תנועת הנוער העירונית קריית אלון ואילנוער יצאו למחנה הקיץ השנתי באנדרטת הנח”ל על יד פרדס חנה. הבוקר הגיע אורח מיוחד למחנה – ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני, שהפתיע את החניכים והגיע לביקור ואמר: “אתם דור העתיד והמחר של העיר והמדינה”

חניכי תנועות הנוער התגעגעו לחזור לשגרת פעילות מלאה ולמחנות הקיץ שהם כל כך אוהבים ומחכים לו – לחיים בשטח, לאוהלים, לטיולים, לאוכל ולצ’יזבטים.

מי שעשה את זה השבוע, הם מאות מחניכי תנועות הנוער  העירונית בגבעת שמואל – קריית אלון ואילנוער, שיצאו למחנה הקיץ השנתי שלהם, שהתקיים השנה במתחם אנדרטת הנח”ל, הסמוך לעיר פרדס חנה, שכללו חוויות יוצאות דופן של התמצאות, מחנאות, משחקי קבוצות ועוד.

אורח מיוחד במחנה היה ראש העיר, יוסי ברודני, שהפתיע את החניכים והגיע לביקור במחנה יחד עם סגנו בני סומך, מנהלת המתנ”ס שירלי אחיטוב ומנהל יחידת הנוער העירונית ערן אבן צור. ראש העיר נפגש עם החניכים, שמע על חוויותיהם והתרשם מהעשייה ומהמבנים המרשימים שבנו במחנה. גם מקומם של ההורים לא נפקד, ולרגע הם הפכו לחניכים בעצמם. הם הגיעו לתורניות מטבח, בישלו אוכל, סייעו לצוותי ההדרכה וחזרו בשעון הזמן לגיל הצעיר.

חניכי קרית אלון ואילנוער במחנה הקיץ
החנכים המאושרים הציגו לראש העיר את “העיר הקטנה” שהם בנו מסנדות וחבלים

“כבכל שנה, אני שמח ונרגש לבקר במחנות הקיץ של חניכי תנועות הנוער הנפלאים שיש לנו בעיר ובכללם תנועות הנוער קריית אלון ואילנוער. אתם מסבים לנו גאווה ענקית בהישגים הלימודיים והחינוכיים שאתם זוכים להם מידי שנה. אתם דור העתיד והמחר של העיר והמדינה” אמר ראש העיר יוסי ברודני.