Site icon מקומונט גבעת שמואל

חורכות את המסלול: בנות הגיל השלישי בתצוגת אופנה מיוחדת

במסגרת אירועי חודש האזרח הוותיק בגבעה בשיתוף עם “בוטיק בגבעה” התקיימה תצוגת אופנה לבני ובנות הגיל השלישי. והדוגמניות? תושבות העיר שצעדו בגאווה

כמידי שנה, במהלך חודש נובמבר, עיריית גבעת שמואל מציינת את חודש האזרח הוותיק עם מגוון רחב של פעילויות וארועים המתקיימים ברחבי העיר. בין הפעילויות המרגשות שהתקיימו השנה, יזמה העירייה בשיתוף “בוטיק בגבעה”, ערב אופנה ויופי לנשות בני הגיל השלישי בעיר.

מדובר בלא סתם תצוגת אופנה ששוכרים אליה חברות הלבשה ודוגמניות, אלא תצוגה שכולה “תוצרת בית” עם דוגמניות תושבות העיר מהגיל השלישי, שצעדו בגאון על נעלי עקב וטרפו את המסלול  לקול תשואות הקהל.

מי שבא לעודד ולצפות בדוגמניות היפות הוא לא אחר מראש העיר יוסי ברודני שאמר: “כבר שנים, שאופנה איננה עניין של גיל, מגדר או תרבות. התרגשתי והתפעלתי לראות את החדווה ואת שמחת החיים של הדוגמניות ושל תושבינו בני הגיל השלישי בעיר, ולדעת שאנו פועלים עבורם במהלך השנה כולה, על מנת לחזקם במישור האישי, המשפחתי והקהילתי. בהזמנות זו, אבקש להודות לענת וילוז׳ני רכזת קהילה במתנ״ס, לורד פרץ מנהלת מחלקת ההתנדבות העירונית, למירי בראון ולכל בנות בוטיק הגבעה על היוזמה והביצוע של הערב המקסים הזה”.

תמונה: דוברות עיריית גבעת שמואל

בנוסף לתצוגת האופנה, התקיימה גם הרצאה של הסטייליסטית יעל וכמן עם טיפים לאופנה בגיל השלישי. הבגדים והאביזרים שהוצגו בתצוגה, הינם של “בוטיק הגבעה”, המנוהל כולו בהתנדבות מלאה ע”י נשים ותיקות תושבות העיר. בגדי הבוטיק הינם בגדים איכותיים, שנתרמו על ידי תושבי העיר. הפריטים נמכרים במחיר סמלי וכל הכסף חוזר לקהילה למימון פעילויות שונות עבור משפחות מעוטות יכולת, קשישים, ניצולי שואה, חיילים בודדים, עולים חדשים ואוכלוסיות נוספות בעיר.