Site icon מקומונט גבעת שמואל

חושבים רחוק רואים ירוק- המלצה לטיול פריחה

פריחה. צילום שני דאובה

מבת שלמה, דרך שמורת הר חורשן, חורשת עצי שקדיה פורחים נחל תנינים וסיום בגבעת הכלניות עם פריחה: ריכזנו עבורכם טיול מלא בחורשות ירוקות, פריחה ומים במיוחד ליום שישי שמשי. המלצה לטיול פריחה.

נראה שבימים אלו, כל התמונות שאנחנו מקבלים בקבוצות הוואטסאפ המשפחתיות, אלו תמונות של פריחה, ירוק ומשפחות מחייכות. וזוהי בדיוק ההזדמנות בשבילכם לארוז את פק”ל הקפה ואת הילדים ולצאת לטיול שכולו ירוק. סוף השבוע הקרוב צפוי להיות חמים ונעים והפריחה צפויה להימשך עד אמצע מרץ.

המסלול מתחיל מהמושבה בת שלמה ברמות מנשה, המושבה קרובה לזכרון יעקב ובנימינה. גם בתוך המושבה עצמה אפשר להסתובב ולהנות מאווירה כפרית של פעם. כאשר מתחילים לצאת מהמושבה אל תוך השטחים הפתוחים, מבחינים במטעי השסק השייכים למושבה. לאורך כל הדרך פרוסים מטעים מסוגים שונים, הבולט ביותר מביניהם הוא חורשת השקדיות הפורחת, בצבעים בהירים ומרהיבים.

שקדיות. צילום: שני דאובה

בהמשך, התקדמנו אל עבר שמורת הר חורשן. השמורה ירוקה כולה, והמרבדים הירוקים פרוסים לאורך קילומטרים. באמת מחזה מקסים. בחורשה, תחת צלו של עץ גדול ומרשים, עצרנו להפסקת קפה אל מול טיול סוסים שעבר במקרה בסביבה.

טיול סוסים בשמורת הר חורשן. צילום: שני דאובה
שמורת הר חורשן. צילום: שני דאובה

המשך הדרך, מומלצת לרכבי שטח. הגענו לנחל שלף וחצינו אותו. הדרך הייתה קצת בוצית, שאריות מהגשם שירד עלינו לטובה באותו השבוע אך עברנו את הדרך בלי בעיה. לאורך כל הדרך שאלו בני המשפחה, מה עם הפרחים? אז לקראת הסוף, מצאנו אותם אומנם לא בשיא פריחתם, אבל בהחלט היה שווה את כל הדרך.

פריחה. צילום שני דאובה

למיטיבי הלכת שמגיעים עם רכב שטח, מומלץ לעבור במסלול הכולל מעבר בנחלים, עוד נופים מרהיבים, פינות חמד שאפשר לעצור בהם לצהריים או לקפה ובעיקר המון המון ירוק בעיניים.

סיפור הדרך. תמונה: צילום מסך מאפליקציית Two nav, land.
בין המרבדים הירוקים, ניתן למצוא גם מים. צילום: שני דאובה

את הטיול סיימנו בגבעת הכלניות, לאחר שאיבדנו את תחושת הזמן וכבר הגיע הזמן לחזור להכנות לשבת.

 

וולנטיינס דיי בפתח, לא תפנקו את אהובכם בארוחה רומנטית?

https://www.gcity.co.il/10198-2/

עיצוב פנים לדירות יוקרה – לא רק עם תקציב עתק