Site icon מקומונט גבעת שמואל

חושדים שבן הזוג בוגד? יש מה לעשות

אם אתם חושבים שבן הזוג בוגד, אתם שואלים את עצמכם איך אפשר לבדוק את זה ומה אפשר לעשות. יש אנשים שחושבים שכולם בוגדים או שהרבה זוגות בוגדים זה בזה. אנחנו שומעים הרבה סיפורים על בגידה. אולי שמעת שחברה סיפרה לך על בגידה של בן הזוג שהתגלתה, או קראת בעיתון איזה שהוא סיפור על בגידה. אולי בן הזוג שלך מגלה סימנים חדשים שלא היו קודם, את שואלת את עצמך אם יש לך סיבה לחשוד. את מרגישה מבולבלת ומבוהלת. את לא יודעת מי יכול לעזור.

לדעת באמת אם הוא בוגד

אם את חושבת שבן הזוג בוגד בך, יש מי שיכול לבדוק את זה. את יכולה לקבל הוכחות לבגידה. ואם אין בגידה, להיות שקטה ולדעת שאין בגידה. משרד חקירות טוב יכול לתת מענה חשד לבגידה. חוקר פרטי טוב ימצא דרך להוכיח עם בן הזוג שלך בוגד. יש סימנים לבגידה. חברת חקירות טובה תוכל להסביר לך אם הסימנים האלה מחשידים את בן הזוג שלך. יש סימנים שונים של בגידה’ כך למשל אם בעלך כל הזמן שומר על הפלאפון, לא נותן לאף אחד לגעת בו, לא נותן לילדים לשחק בפלאפון, כל הזמן שם את הפלאפון על שקט, זה סימן שצריך להחשיד אותו. אם הוא ממציא הרבה מאוד תירוצים חדשים ונמצא הרבה מחוץ לבית, ממציא כל מיני ישיבות שלו היו קודם, פתאום בעבודה שלו יש ישיבות ארוכות והוא נעדר מהבית שעות ארוכות, במיוחד בלילה.

פניה לחברת חקירות

יש עוד סימנים רבים לכך שבן הזוג בוגד, אבל סימנים זה לא מספיק. חשוב לפנות לחברת חקירות, שתבדוק בצורה אמיתית ויסודית עם בעלך בוגד בך, קשה מאוד לחיות עם החשד ואת לא צריכה להיות במתח ובפחד. עדיף לדעת את האמת מאשר לחשוד ולהרגיש לא בטוחה. חברת חקירות ותיקה מכירה שיטות רבות לבדוק ולהוכיח אם בעלך בוגד או לא. הם עושים מעקבים, מלווים את הבעל שלך בכל מקום בלי שהוא יודע. מביאים לך הוכחות חותכות או שכן או שלא. כך יכול להיות שתהיי שקטה וחברת החקירות תגיד לך שאין פה בגידה. או שתהיה לך הוכחה לבגידה ותוכלי להחליט מה את רוצה לעשות.

מוזמנים לקרוא על סיפורי בגידות ועוד על סימנים לבגידה >>