Site icon מקומונט גבעת שמואל

חזיות הריון והנקה

הריון היא תקופה המזמנת לא מעט שינויים פיזיולוגיים בגוף האישה. גוף האישה מייצר חיים בתוכו ובהתאם לכך, כל אישה חווה תופעות פיזיות- גופניות ונפשיות שונות. התופעות הנפשיות כרוכות בחוסר איזון הורמונלי אשר יכול להביא את האישה למצבי קיצון בנוגע למצבי הרוח שלה והשינויים הפיזיולוגיים הגופניים מביאים עמם שנוי במראה הגוף: עליה במשקל, התרחבות האגן וכמובן, חזה שגדל.

ישנן נשים אשר מרגישות כי החזה שלהן גדל כבר בטרימסטר הראשון להריון אותן נשים חשות שלא בנוח בלבישת החזיות הקיימות שלהן ומחפשות חזיות אחרות ונוחות יותר.

כיצד לבחור חזיות הריון והנקה

במידה ואת מרגישה בטרימסטר הראשון להריון שהחזה שלך גדל והחזיות אשר את לובשת בדרך כלל לוחצות לך, כדאי מאוד שתיגשי לחנות המכילה חזיות הריון והנקה  ותבחרי לעצמך חזייה או שתי חזיות הרלוונטיות לגודל החזה בפרק הזמן הנוכחי. עדיך שלא לרכוש יותר מדי חזיות לאותו פרק זמן וכן, עדיף שאותן החזיות לא יהיו חזיות הנקה. אם את שואלת את עצמך מדוע שלא, הרי שהדבר כרוך בכך שבדרך כלל בסביבות החודש השביעי עד החודש התשיעי החזה ממשיך לגדול וייתכן מאוד כי ייוצר מצב שגם החזיות אשר את קונה בתחילת ההיריון, אינן יתאימו לשלביו המאוחרים של ההיריון ותאלצי לגשת לרכוש חזיות נוספות. לכן, בתחילה הריון אין לרכוש מספר גדול מדי של חזיות וכן, אין לרכוש את החזיות הללו כבר כחזיות הנקה.

הנקה צילום Pixbay

מתי כדאי לרכוש חזיות הנקה

כאשר מדובר בחזיות הריון והנקה, אשר את מעוניינת לרכוש אותן בהריון וליעד אותן להנקה- אין ספק שכדאי לקנות אותן סמוך מאוד למועד הלידה. לרוב במועד הלידה החזה יהיה בגודל המרבי שלו ולרוב בתקופת ההנקה הוא לא ישתנה. ישנם כאלה שאומרים שבמידה ואת יכולה לסחוב עוד פרק זמן כלשהו עם החזיות הנוכחיות שלך, עדיף שתחכי עד לאחר הלידה בכדי שתתאימי לעצמך באופן האידאלי את חזיות ההנקה הרלוונטיות לך. אין לדעת אילו שינויים תביא אתה הלידה לכל אישה באופן ספציפי לגודל החזה ולכן, ההמלצה היא לנסות למשוך כמה שיותר זמן עם החזיות שיש לך ולרכוש חזיות המיועדות לצורך הנקה רק לאחר הלידה.

מהן חזיות המיועדות עבור הנקה

חזיות הנקה לא בהכרח שוות ערך לחזיות הריון. בעוד שחזיות לתקופת ההיריון יכולות להיות חזיות רגילות לכל דבר, רק גדולות יותר ותומכות יותר כראוי לתקופה זו, חזיות הנקה הן חזיות הבנויות באופן מיוחד לצורך הנקה נוחה. בכדי שהאישה לא תאלץ להסיר את כל החזיה בכדי להניק, חזיית ההנקה המכילה פתח קדמי בחזייה, אשר ניתן לפתוח אותו על ידי פעולה פשוטה. פתח זה מאפשר לאישה לפתוח אותו בכל שלב שבו רלוונטי לה להניק בקלות וכן, לסגור אותו לאחר מכן בקלות ובנוחות. כיום ניתן למצוא לא מעט סגנונות, דגמים וצבעים של חזיות הריון והנקה וכל אישה יכולה לבחור לעצמה את החזיות המתאימות לה ביותר מכל הבחינות.