Site icon מקומונט גבעת שמואל

חיפה, עיר העתיד

צריך להיות עיוור וחירש כדי לא להבין לאן שוק הדיור בישראל מתקדם. נדל”ן הוא נושא רגיש עבור ישראלי רבים. בין אם אתם זוג צעיר המעוניין לרכוש דירה ובין אם אתם רוכשים המעוניינים להשקיע ומחפשים את האפיק הנכון לעשות זאת, אתם וודאי כולכם מביטים בעליות החדות אותו מבצע שוק הדיור הישראלי.

כל אחד העוסק בענף יודע לומר כי הדרך הטובה ביותר לבצע השקע בטוחה היא לבחור דירה במקום בו הייתם רוצים לגור. במובנים רבים, מאוד יכול להיות שחיפה זו העיר בה הייתם הכי שמחים להתגורר.

למה מכל המקומות היינו ממליצים לכם ללכת על דירות המוצעות על ידי אלו המבצעים בניה חדשה בחיפה ? כל המידע מופיע במאמר שלפניכם.

בניה חדשה בחיפה מה זה אומר?

ראשית, חשוב לומר כי במידה ואתם מתגוררים בצפון אתם כבר בוודאי מכירים את המגבלות המתוקנות בחוק על בניה במרחב המוגדר בתור שמורת טבע. חיפה, הממוקמת על רכב הכרמל היא עיר שמטבע הדברים לא מקבלת אישורי בניה בקלות וטוב שכך. הרי בסופו של יום אנחנו לא היינו רוצים לדרוס ברגל גסה את הטבע ולהביא להרס של המרחב בו אנחנו חיים.

אבל, מה שזה אומר גם כן הוא שלא תמיד ניתן למצוא בניה חדשה בחיפה בוודאי לא במחירים אטרקטיביים. כך שאנחנו לא היינו מוותרים על ההזדמנות לרכוש דירה בפרויקט הכולל בניה חדשה בחיפה שכן זה לא דבר שיכול להתרחש לעיתים קרובות, שוב, לאור הרגולציה המורכבת הנהוגה במדינת ישראל בכל הנוגע באישורי בניה.

אבל למה דווקא חיפה

כי חיפה מצליחה לשלב בין איכות חיים גבוהה, אותה ניתן לקבל רק בעיר פסטורלית, יפיפייה השוכנת לצד הים התיכון. חיפה היא עיר הממוקמת כמובן על הר הכרמל מה שמאפשר לכם ליהנות מנוף ייחודי אותו לא תוכלו למצוא בכל מקום בארץ.

מסגרות החינוך לילדים הן מסגרות מעולות שכן אנחנו למעשה מדברים על בירת הצפון, המקום אליו מתנקז הכישרון וההון האנושי הטבעי של כל המתגוררים באזור ורוצים לעבוד בו.

חיפה. צילום: sbc-group

כמובן שמקומות עבודה גם הם לא חסרים בעיר. חיפה משופעת במקומות עבודה מעולים החל בגזרת ההייטק וכלה בכל תחום אחר. היתרון הנוסף הוא כמובן ברכבת המקשרת בין תל אביב לחיפה ומאפשרת לכם לתת חינוך טוב לילדים, ליהנות מאיכות חיים נהדרת אותה לא תוכלו למצוא במרכז ועדיין ליהנות מהיכולת לעבוד במרכז ולהשתכר שכר גבוה שיאפשר לכם לחיות בנוחות מרבית.

כיצד עושים את הבחירה הנכונה

אנחנו, כאן ב – שגראוי ייזום ובניה מאמינים בכך שלפני רכישה מהסוג הזה, העולה לא מעט כסף ועלולה להיות מלווה בהלוואות, צריכה להיעשות לאחר תהליך חשיבה ארוך שבסופו תגיעו להחלטה איתה אתם יכולים להיות שלמים.

כמובן שכאן היתרון של דירות המוצעות בפרויקטים של בניה חדשה בחיפה הוא משמעותי שכן אתם יכולים להיות בטוחים כי אתם מקבלים דירות יד ראשונה שיהיו בסיס נהדר להקמת הבית עליו חלמתם זמן רב כל כך.

אנחנו מזמינים אתכם להביט באתר האינטרנט שלנו ולשמוע עוד על האפשרויות העומדות בפניכם במידה ואתם מעוניינים לרכוש דירה יד ראשונה בחיפה.

מאמר זה נכתב על ידי חברת בנייה והיזמות שגראוי ליבוביץ, אנו חברה קבלנית ויזמית המתמחה בפרויקטים בבניינים לשימור מחמיר ובבניית בנייני יוקרה עם מפרט אדריכלי וטכני גבוה. החברה בעלת ניסיון ביצועי בעשרות פרויקטים קבלניים.