Site icon מקומונט גבעת שמואל

חישוב משכנתא לפי מסלולים – הלוואת המשכנתא כוללת הרבה יותר מסלולים ממה שאתם חושבים

חושבים לקחת הלוואת משכנתא בעתיד הקרוב? הגעתם למקום הנכון. בפסקאות הבאות נציג בפניכם את כל הדגשים החשובים והטיפים המקצועיים שאתם חייבים להכיר לפני שתתחילו במלאכת הרכבת תמהיל המשכנתא המיטבי עבורכם. ראשית, חשוב לדעת כי הלוואת המשכנתא כוללת לא מעט מסלולי הלוואה שונים. חישוב משכנתא לפי מסלולים מאפשר ללווים להרכיב את ההחזר החודשי ממספר מסלולים שונים בהתאם לצרכים האישיים שלהם. הלוואת המשכנתא היא אחת ההלוואות הגדולות והחשובות ביותר בחייהם של רבים, ובכל זאת לא מעט אנשים לוקחים הלוואת משכנתא ללא היכרות עם כל מסלולי ההלוואה הקיימים. אז לפני שגם אתם ממהרים לקחת את ההצעה הראשונה שקיבלתם מיועץ המשכנתאות מטעם הבנק, חשוב שתכירו נתון נוסף אודות אנשי המקצוע בתחום.

שירותי ייעוץ חינם – אל לכם להסתפק בתמהיל המשכנתא שהורכב על ידי היועץ הבנקאי

הבנקים בישראל מציעים לכל דורש יועץ משכנתאות חינמי. יועץ משכנתאות זה מסייע ללווים להכיר את המסלולים המבוקשים ביותר, את תנאי ההלוואה, את סכום ההחזר החודשי בהתאם לסכום ההלוואה ולפריסת שנות ההחזרים ועוד. יועצים אלה לא ממהרים לחשוף בפני כל לקוח את מסלולי ההלוואה האטרקטיביים הכוללים את הריביות הנמוכות ביותר. הסיבה לכך היא ניגוד אינטרסים ברור – ככל שהלקוח יהנה ממסלולים זולים יותר, הוא ישלם פחות ויגרום לבנק (הגוף המעסיק את היועץ), להרוויח פחות. לכן, לפני שאתם ממהרים לאשר את התמהיל שהיועץ הבנקאי התאים לכם, חשוב שתכירו את היועצים הבנקאיים.

יועץ פרטי ישרת אך ורק את הצרכים שלכם!

אלפא משכנתאות מעמיקים לרשות לווים רבים יועצי משכנתאות פרטיים. יועצי משכנתאות פרטיים מכירים את כל מסלולי ההלוואה הקיימים ומשרתים את צורכי הלקוחות בלבד. מעבר לכך, היועצים הפרטיים מכירים את כל צרכיו ויכולותיו הכלכליות של הלווה, במטרה להבטיח עבורו תמהיל משכנתא מותאם ליכולותיו. תמהיל מותאם לממדי הלקוח מבטיח שהוא יעמוד בכל שנות ההחזרים ללא מצבים של דוחק כלכלי.

תמונה: freepik

מצבכם הכלכלי השתנה? הריביות במשק ירדו? בעזרת מחזור משכנתא תוכלו לשנות את כל תנאי ההלוואה

נקודה נוספת שחשוב שתכירו היא האפשרות הפשוטה לשנות את כל תנאי ההלוואה. אנשים רבים לא מודעים לעובדה שהם יכולים לשנות את כל תנאי ההלוואה בכל עת שירצו. שינויים אלה נועדו להתאים את תנאי ההלוואה לתנאים העדכניים בשוק או להתאים את גובה ההחזר החודשי למצב הכלכלי שצפוי לעבור שינויים במרוצת כל שנות ההחזרים. איך משנים תנאים? בעזרת הליך מחזור משכנתא. הליך מחזור משכנתא כולל לקיחת הלוואת משכנתא נוספת בתנאים חדשים. עם ההלוואה החדשה מכסים את ההלוואה הישנה, כך שבסוף נשארים עם תנאי ההלוואה החדשה בלבד. יועצי משכנתאות פרטיים מבית אלפא משכנתאות יסייעו לכם בכל שלבי התהליך, הן בהרכבת תמהיל מדוייק ומותאם והן בכל שלבי מחזור המשכנתא הקיימת.