Site icon מקומונט גבעת שמואל

ח”כ שולי מועלם בפתיחת קמפיין הבית היהודי: “כיף לראות כח נשי משמעותי”

בהרמת כוסית לכבוד השנה החדשה בסניף הבית היהודי של גבעת שמואל שנערכה אמש הוצגה רשימת המועמדים המלאה לקראת הבחירות הקרובות. באירוע השתתפו סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן חברת הכנסת שולי מועלם, חבר הכנסת ניסן סלומיאנסקי וחבר הכנסת מוטי יוגב.

את רשימת הבית היהודי ימשיך ויוביל סגן ראש העיר יעקב ויליאן, מספר 2 ברשימה הוא חבר מועצת העיר עדי גרוס, מספר 3 מירי אברג’ל ומספר 4 מוריה חדד.

סגן השר הרב בן דהן: “סניף גבעת שמואל בחר רשימה איכותית וטובה בראשות יעקב ויליאן ועדי גרוס ואני בטוח שלאחר שנים של עשייה וקבלות בשטח הציבור ידע גם להוקיר את הרשימה ולהחזיר לה אמון. לכל אחד יש כאן תפקיד וביחד נהיה כולנו הרשימה הגדולה בגבעת שמואל״.

פתחו רשמית את הקמפיין. צילום: הבית היהודי

ח”כ שולי מועלם: “כיף לראות כח נשי משמעותי שהצטרף לרשימה. ברכה והצלחה לכל החברים והפעילים , הבית היהודי הוא הלב של גבעת שמואל”

ניסן סלומינסקי: “העיר מהווה מרכז הולך ונבנה גם כמותית וגם איכותית של הציונות הדתית. הרשימה שנבחרה מגוונת וכוללת בתוכה את כל מרכיבי האוכלוסיה הציונית דתית, גברים, נשים, צעירים, מבוגרים, עולים חדשים וותיקים ואני מאחל לחברי הסניף ולחברי הרשימה, אחדות והצלחה רבה בבחירות!

צילום: הבית היהודי