Site icon מקומונט גבעת שמואל

חמישה טיפים למיגון בית העסק

על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה יש בישראל למעלה מ-30,000 פריצות לבתים ולעסקים, כאשר רוב עבירות הרכוש הן פריצות לבתי עסק. בערים הגדולות יש מכת פריצות לבתי עסק רבים, וביישובים הקרובים לשטחי הרשות הפלסטינית חלה עלייה משמעותית במספר הפריצות לעסקים, לכן יותר מתמיד חשוב להתקין אמצעי מיגון אפקטיביים בעסק, לרוב זו גם הדרישה של חברות הביטוח מעסקים הסובלים מניסיונות פריצה רבים ועסקים הנמצאים באזורים מועדי פורענות.

בעקבות ריבוי הפריצות לבתי עסק ועקב שיפור ביכולתם כל הגנבים לחדור לבתי עסק ולגנוב מהם ציוד ורכוש, חשוב להקפיד על אמצעי מיגון מתקדמים וחדישים בשילוב פתרונות מיגון קלאסיים כמו תריסי גלילה, סורג נגלל, שערים עמידים, מנעולים מתוחכמים, מערכת אזעקה משוכללת המחוברת למוקד, מצלמות אבטחה ועוד. בנוסף, מומלץ להתקין מערכת לגילוי ולכיבוי אש כחלק מפתרון המיגון המקיף לבית העסק.

המלצות למיגון העסק

כדי להבין כיצד ניתן לשפר ולשדרג את אמצעי המיגון המותקנים בבית העסק כדאי לפנות למומחים המנוסים. יועץ מיגון מגיע לבית העסק ובודק את אמצעי המיגון הקיימים, תפקידו לאתר גורמי סיכון ולהציע פתרונות יעילים, ועליו להמליץ על פתרונות מיגון יעילים בהתאמה לסיכונים האפשריים, למיקום בית העסק, לצורת העבודה במקום ולדרישות של חברות הביטוח.

חשוב לזכור כי ללא מיגון יעיל ואיכותי, העסק חשוף לסיכונים רבים, הן מצד כנופיות הפורצים והן מצד עובדים, לקוחות וספקים העלולים לנצל חוסר תשומת לב של בעל העסק או פרצות באבטחה ובמיגון העסק כדי לבצע את זממם. לפניכם 5 טיפים חשובים שיסייעו לכם למגן טוב יותר את העסק שלכם:

טיפים למיגון בית העסק. תמונה: pexels

לסיכום, בכל עסק חשוב להתקין אמצעי מיגון אפקטיביים, ביניהם סורג נגלל, שער חשמלי, אזעקה, מצלמות אבטחה ועוד. מומלץ להזמין יועץ מנוסה ולהתייעץ עם אנשי המקצוע המנוסים כדי לבחור באמצעי  המיגון המתאימים ביותר למאפייני העסק ולסיכונים האפשריים.