Site icon מקומונט גבעת שמואל

חנוך דאום כבש את הגבעה

חנוך דאום הוא פובליציסט, אידיאליסט, נוירוטי ועוד כמה מילים לועזיות. חוץ מזה הוא גם מתנחל שלא מאמין באלוהים, אבל הולך לבית כנסת. ימני שאומר שאין לו בעיה להחזיר שטחים (פשוט אין למי…) ומנסה לפצח את חידת הקיום שלנו עלי אדמות. האם הוא מצליח? אם מדד הצחוק יכול להוות את המבחן העיקרי – אז דאום כבש את הגבעה.

במוצ”ש האחרון, כשהוא על במה חשופה, כסא, מיקרופון, ג’ינס וחולצה בחוץ, הצליח דאום להשכיב מצחוק את תושבי גבעת שמואל שנכחו באולם התרבות. בהופעה חשופה וגלויה על הדבר המשונה הזה שקרוי החיים – הוא פותח את הכול. משפחה, ילדים, התאבדויות, שטחים, פוליטיקה ומה לא. האולם, שהיה מלא מפה לפה היה עמוס באנרגיות של צחוק והקהל “החזיק את הבטן לאורך כל ההופעה”.

יצוין, כי בעונת המנויים הנוכחית יכולים התושבים ליהנות גם ממנויים לסדרות שונות וביניהם סדרת ערבי הסטנד-אפ. במוצ”ש האחרון היה זה חנוך דאום עם מופע הסטנד-אפ שלו “אוכל ת’רוש”.

“אנחנו שמחים להעניק לתושבי גבעת שמואל את התרבות במיטבה על כל גווניה ובין היתר הופעות סטנד-אפ שהקהל כ”כ אוהב”, אומרת מירי אסנר, מנהלת מחלקת התרבות במתנ”ס. “בחודש הבא נארח את קובי מימון ולא כדאי להחמיץ”.

תמונה באדיבות: יח”צ