Site icon מקומונט גבעת שמואל

חנות ציוד רפואי – כל הציוד והמכשירים במקום אחד

אף אחד מאיתנו לא מתכונן לרגע בו אנחנו, או אחד הקרובים אלינו יצטרכו ציוד רפואי. בין אם מדובר בבן משפחה שצריך עזרה סיעודית, או אפילו בעיה מינורית שיכולה להיפתר בקלות על ידי הציוד הנכון. חנות ציוד רפואי הוא מקום אחד שעונה על צרכים מוסדיים, לצד צרכים ביתיים.

כל מה שצריך לאשפוז ביתי

במידה וחס וחלילה אתם או בני משפחתכם זקוקים לאשפוז ביתי, כדאי להצטייד באביזרים המתאימים על מנת להפוך את האשפוז לכמה שיותר פשוט. זוהי סיטואציה מורכבת, כאשר אדם אהוב נזקק לטיפול סיעודי בבית, ואנחנו רוצים להפוך את החוויה לנוחה ככל האפשר, ולשפר את איכות החיים של המטופל.

כאן נכנס לתמונה ציוד רפואי שיכול לעשות את ההבדל

מנוף הרמה – מנוף הרמה למשל, מסייע להרים את המטופל מהכיסא למקלחת, מהספה למיטה, וכן הלאה. מעבר לנוחות והיעילות, מנוף ההרמה בעיקר שומר על הבטיחות, כאשר לא נצטרך לשאת על הידיים את המטופל, במיוחד בסביבה רטובה בה יש סכנת החלקה.

בלון חמצן או מחולל חמצן נייד – במידה והמטופל זקוק לטיפול נשימתי, ואינו מסוגל לנשום בכוחות עצמו או זקוק לסיוע, יכנסו לתמונה מוצרי החמצן. מחולל חמצן נייד למשל, יכול לעשות את ההבדל בין מטופל שמוגבל, ומרותק לביתו בשל הצורך לחמצן, לבין מטופל שיכול להסתובב באופן חופשי בזכות מחולל החמצן הנייד.

מד לחץ דם. צילום: Pixabay

מזרן נגד פצעי לחץ – בעיקר בגיל השלישי, המטופלים עלולים להיות חשופים לפצעי לחץ, בשל הישארות באותה תנוחה זמן רב. המטופלים לרוב ישובים בכיסא או שוכבים במיטה בשל מצב בריאותי, והמזרן נגד פצעי הלחץ במקרים האלה הוא “מציל חיים”. המזרן מורכב משכבת בועות אוויר לצד שכבת ספוג, ומונע את פצעי הלחץ על ידי פיזור אחיד של המשקל.

מכשיר סיפאפ – במידה ומטופל סובל מדום נשימה בשינה, מכשיר סיפאפ יכול לשפר את איכות השינה. הרקמות במערכת הנשימה מתקרבות זו לזו בלילה, ועלולות לגרום לנחירות, הפסקות בנשימה, והתנשמויות כבדות. על ידי שימוש במכשיר, הוא שומר על פתח אוויר פתוח כל הלילה, ובעצם “מרחיק” בין הרקמות. כך המטופל יכול לישון שינה רציפה ושקטה.

מכשיר טנס לכאבי גב – במידה והמטופל סובל מכאבי גב, מכשיר טנס משתמש בגירוי חשמלי לעצבים, ומסייע לטפל בכאבי הגב. על ידי רפידות ג’ל שנדבקות לגב, ניתן להיות עם המכשיר ביומיום מבלי שיהיה ניתן להבחין בו.

הכול במקום אחד

אלו היו רק מספר דוגמאות, על מנת להבין כמה ציוד רפואי יכול לשנות את החיים של המטופל מן הקצה אל הקצה. היום יש פתרונות להמון בעיות שאפילו לא העלנו על דעתנו.

חנות ציוד רפואי יכולה לסייע ללוות אותנו משלב הבדיקה והבירור הראשוניים, להתאמת המוצר עבורנו, לתקופת הניסיון, ולאחר הרכישה שירות תיקונים, ליווי, ואחריות מלאה.

חנות ציוד רפואי תעמוד לצידנו, תיתן את השירות הטוב ביותר תוך יחס חם וסבלני, ותסייע לנו לשפר את איכות החיים של האהובים שלנו.

בחנות ציוד רפואי ניתן למצוא ציוד לפתרונות נשימתיים, סיעוד ושיקום, מוצרים לילדים, ציוד לחנקן נוזלי, רפואת עור, רפואת שיניים ומכשור וטרינרי.