Site icon מקומונט גבעת שמואל

חתונמי בגבעה: מה יש לד”ר יעל דורון מ”חתונה ממבט ראשון” להגיד לרווקי גבעת שמואל? צפו

השבוע תתארח ד”ר יעל דורון, שרובכם ודאי מכירים בתור “הפסיכולוגית של הזוגות” מתוכנית הטלויזיה חתונה ממבט ראשון, במפגש החודשי של פורום פו”פ גבעת שמואל ותענה לרווקות ולרווקים של הגבעה על השאלות שמעסיקות אותם.

“בימים של שפע לכאורה, בהם אמור להיות קל כביכול למצוא זוגיות מתקשים הרווקים והרווקות למצוא את שאהבה נפשם יותר מבעבר” אומרת ד”ר יעל דורון, פסיכולוגית מומחית בנושאי יחסים וזוגיות וחברת צוות המומחים של התכנית ‘חתונה ממבט ראשון’.

בשיחה ובסדנא אותה תעביר ד”ר דורון ביום חמישי הקרוב בבית העם, (3.3.22 בשעה 20:30 – הרשמה מראש חובה) במסגרת פעילות פורום פו”פ אותו מובילים חבר מועצת העיר עדי גרוס ויו”ר הפורום שמוליק מאירוביץ היא תנסה לענות לרווקים ולרווקות על השאלות שלהם לגבי הנושאים שכנראה מטרידים בצורה זו או אחרת את רובם – “לדוג’ שאלות בנושא בררנות, איך נמלטים מהחסמים שלנו, איך לעבור את הדייט השלישי, האם להתפשר או להתגמש ובכלל על למה קשה למצוא אהבה”.

חבר מועצת העיר, עדי גרוס: “כל מי שמעוניין לעשות תהליך פנימי עם עצמו ובאמת לבוא להקשיב ולהשתתף בסדנא המדהימה אותה תוביל ד”ר יעל דורון מוזמן לאירוע שיתקיים ביום חמישי הקרוב. בקרוב נערוך גם שבת פו”פ בגבעה, סיורים ועוד הרבה פעילויות. בהזדמנות זו, אבקש להודות לעיריית גבעת שמואל ולקובי פיטוסי מנהל המחלקה במתנ”ס.

יו”ר פורום פו”פ גבעת שמואל, שמוליק מאירוביץ מסר: “מהארוע הקרוב אני מתרגש במיוחד, זו הפעם הראשונה ב”ה שאני אגיע למפגש של הפורום שלא על תקן רווק. אחרי שנים ארוכות של ציפייה מצאתי את שאהבה נפשי והתחתנתי לאחרונה, אבל בלב של יש מקום ענק ששמור לאחים ולאחיות שלי לרווקות הממושכת. אני מכיר היטב את הקשיים והדאגות שעומדות בדרך וגם מתחת לחופה הבטחתי לעצמי שאמשיך ואקדיש ממרצי וכוחי על מנת להמשיך לסייע ולתמוך בחבריי באמצעות פעילות הפורום החשוב”

ד”ר יעל דורון הוסיפה: “למצא זוגיות – ולמצוא זוגיות טובה – זה אחד האתגרים המרכזיים של החיים שלנו. נדבר על זה ביחד, בסדנה שבה גם נכיר קצת אנשים חדשים מסביב. תבואו פתוחים, תבואו אמיצים – אני מחכה לכם”