Site icon מקומונט גבעת שמואל

טבעות אירוסין – טרנדים חדשים לקראת שנת 2018

עומדים לשנות את הסטטוס האישי שלכם במהלך השנה הקרובה ?זה הזמן להתעדכן בכל הטרנדים הכי חדשים לקראת שנת 2018 בתחום טבעות האירוסין.

מספר מילים על בחירת טבעות אירוסין

רכישתה של טבעת אירוסין היא ללא ספק אחת מהרכישות החשובות והמשמעותיות ביותר בחייו של כל גבר הניצב לקראת הצעת הנישואין המרגשת. את טבעות האירוסין מומלץ לרכוש לאחר סקר שוק מקיף ומקצועי במסגרתו תוכלו להיחשף למגוון רחב של סוגי טבעות וסגנונות עיצוב שונים. ברוב המקרים, טבעות האירוסין הנפוצות ביותר בישראל הן הטבעות הקלאסיות הידועות גם בשם: טבעות סוליטר, וזאת לנוכח העובדה שהעיצוב הקלאסי של הטבעת אינו יוצא מהאופנה ואיננו תלוי באופנות מתחלפות כאלו ואחרות. יחד עם זאת, מומלץ לעקוב אחר הטרנדים המובילים בתחום טבעות האירוסין ולהתעדכן בחידושים השונים המתווספים בין היתר גם לטבעות האירוסין בעיצוב הקלאסי. להלן מספר טרנדים בולטים וחדשים בתחום טבעות האירוסין לקראת שנת 2018:

טבעת שלושה יהלומים

טבעת אירוסין שלושה יהלומים הינה טבעת אירוסין זהב לבן ו/או טבעת זהב צחור (צהוב) בהן משובצים שלושה יהלומים בגדלים שונים (יהלום אחד מרכזי גדול יותר ומצידיו שני יהלומים בגדלים זהים). טבעות אירוסין שלושה יהלומים הן טבעות מרשימות ומושקעות ביופיין, כאשר שיבוץ היהלומים זה לצד זה מעניק מימד טרנדי ואופנתי לעיצוב הקלאסי של הטבעת.

טבעת וינטג’

טבעת אירוסין בסגנון וינטג’ הינה טבעת אירוסין רומנטית במיוחד המתאפיינת בין היתר בעיצוב קלאסי השוזר בתוכו יהלום מרכזי ו/או אבן חן יוקרתית. זוכות לפופולאריות בשנים האחרונות והן מהוות חלק בלתי נפרד מאופנת הוינטג’ המאפיינת גם את הסגנון העיצובי של שמלות הכלה.

טבעת זהב רוסי

טבעות אירוסין נרכשות לרוב בשני סוגים עיקריים של זהב, האחד, זהב לבן והשני טבעת אירוסין זהב צחור בגוון צהוב. במידה וגם אתם רוצים לייחד את טבעת האירוסין תוכלו לעשות זאת באמצעות טבעות יצוקות בזהב ורוד הידוע גם בשם זהב רוסי או זהב אדום. טבעות אלו החלו להיות נפוצות יותר ויותר במהלך השנים האחרונות וגם במהלך שנת 2018 הן יהוו אלטרנטיבה טרדנית ואופנתית לכל אילו מביניכם המעוניינים לגוון את צבע הטבעת הנפוץ.

טבעות אירוסין. יחצ

טבעת יהלום שחור

טבעת אירוסין בה משובץ יהלום שחור היא ללא ספק טבעת אירוסין דומיננטית ומרשימה ביופייה. היהלום השחור הוא למעשה הגדרה כללית לכל סוגי היהלומים המגיעים בגוון כהה המעניק נופך יוקרתי לכל טבעת עליה הם משובצים.

טבעת אבן חן

את היהלומים המשובצים בטבעות האירוסין השונות תוכלו להחליף באבני חן יוקרתיות ומרשימות ביופיין, כאשר בין יתר סוגי האבנים הנפוצות ביותר תוכלו למצוא את אבן חן רובי, אבן חן אמרלד ועוד. שיבוצה של אבן החן במרכז הטבעת מעניקה נופך ייחודי לטבעת האירוסין, כאשר גודל ועיצוב האבן נקבע בהתאם לסגנון העיצובי של הטבעת.

בקרו באתר של זיו אור חנות תכשיטים בבורסה אתר הבית