Site icon מקומונט גבעת שמואל

טורניר כדורסל לזכרו של סמ”ר עופר שרעבי

בחמישי האחרון התקיים, זו השנה השישית, טורניר הכדורסל המסורתי לזכרו של סמ”ר עופר שרעבי. הטורניר התקיים במגרש הכדורסל בבית ספר “מורשת זבולון” ונכחו בו משפחת שרעבי, בני -נוער, נציגי גולני- היחידה בה שירת עופר ורבים מתושבי הישוב.

את הטורניר פתח ראש העיר, יוסי ברודני שפנה למשפחת שרעבי ולנוכחים ואמר כי:” כבר בכיתה ד’ החלה אהבתו הגדולה של עופר לכדורסל, לאחר שהצטרף לקבוצת ‘אליצור גבעת שמואל’, ומאז הפך לחובב כדורסל מושבע.טורניר זה לזכרו של עופר הפך אצלנו בגבעת שמואל למסורת ומתקיים זו השנה השישית. אין דרך מתאימה יותר להנציח את זכרו שכן רבים ביישוב זכו להכיר את עופר מהשעות שבילו עימו על מגרשי הכדורסל והכדורגל”.

בטורניר השתתפו בני נוער בוגרים וחיילים שהשתתפו במשחקים השונים.בחלקו הראשון של הטורניר שחקו ילדי הקט -סל של “אליצור גבעת שמואל” מבתי הספר מורשת בגין ומורשת זבולון. בגביע זכו שחקני מנחם בגין זכו בגביע , הצטיינו במשחק דניאל ואריאל כהן.

משפחת שרעבי ציקון הירשוביץ והחברים בטורניר לזכר עופר שרעבי. צילום מקומונט גבעת שמואל

בחלקו השני של הטורניר התחרו קבוצת הנוער ע”ש עופר שרעבי מול קבוצת ליגה ב’ של אליצור. זכתה במשחק קבוצת הנוער.

בחלק השלישי של הטורניר נערך משחק בין יחידת גולני לבין קהילת בית הכנסת אברהם יגל , במשחק זכו החיילים בגביע הנכסף ולאחריו נערך משחק נוסף בין חבריו של עופר לבין נציגי ”גולני” בו ניצחו נציגי גולני.

בסיום האירוע חולקו גביעים ומדליות למשתתפים ע”י משפחתו של עופר שרעבי ונציגי החיילים.
חברו של שרעבי , עמיעד טאוב נשא דברים בשם חבריו של עופר וסיפר על תכונותיו הייחודיות, על הקרב בו נהרג בעת שהוא מסתער על המחבלים ועל השעות הרבות שהיה מבלה במגרש בו התקיים הטורניר.

את האירוע ארגן מתנ”ס מרחב גבעת שמואל, בשיתוף “אליצור גבעת שמואל” בראשות של ציקון הירשוביץ, ובעזרתו של דוד כהן ומשפחת שרעבי.