Site icon מקומונט גבעת שמואל

טיול אירופאי קצר? הכירו את בריסל

בריסל היא עיר הבירה של בלגיה והיא עיר אירופאית יפהפיה. יש לה הרבה מה להציע מבחינת אטרקציות ואטרקציות בהן תוכלו לבקר במהלך טיול בבריסל.

בריסל היא לא העיר הבלגית היחידה שאסור למטיילים לפספס. יש עוד הרבה ערים בבלגיה שיש להן קסם משלהן ויש להן משהו לכל אחד.

בריסל היא עיר בבלגיה מלאה בתרבות, היסטוריה וטעמים. הוא נמצא במרחק של שעה טיסה קצרה מלונדון והארכיטקטורה שלו מהממת. יש הרבה דברים לעשות עם או בלי ילדים אז אל תדאג אם יש לך משפחה או אין.

קרדיט pixabay

הזמן הטוב ביותר לבקר בבריסל: מרץ – אוקטובר

התקופה הטובה ביותר בשנה לביקור בבריסל היא בין מרץ לאוקטובר מכיוון שזה נותן לך את תנאי מזג האוויר הנוחים ביותר.

מעטים יודעים שהעיר נהרסה בחלקה על ידי פצצות במלחמת העולם השנייה, ושהיא עברה מאז שיקום נרחב. הכיכר הגדולה עם בתי הגילדות שלו היא אחת הכיכרות היפות באירופה, המארח בית עירייה מדהים, בתי גילדה ומסעדות עם פנים מעץ כמו la Maison du Roi (בית המלך).

בריסל היא בירת בלגיה, אך גם אחת הערים המרכזיות באירופה לתרבות ותיירות. זאת בשל מיקומו כמו גם הרקע ההיסטורי העשיר שלו.

בריסל היא אחת הערים היפות באירופה. ממוקמת בצפון בלגיה, זהו מקום מושלם לטיול אירופאי קצר. בהחלט אפשר גם להגיע ליום אחד לבריסל ולראות כמעט הכל.

בריסל היא אחת הערים המקסימות באירופה. בעיר יש המון דברים שכולם יהנו מהם. הנה כמה אטרקציות נהדרות שכדאי לבקר בהן כשאתה בבריסל:

מוזיאונים הם משהו שתמצאו בכל רחבי העיר! חובבי אמנות יכולים ליהנות מציורים ופסלים יפים במוזיאון לאמנות מודרנית. ילדים יכולים לפנק את עצמם בתערוכות אינטראקטיביות במוזיאון המלכותי לאמנויות יפות או ללכת לאיבוד באגדות במרכז הקומיקס הבלגי.

בבריסל יש גם פארקים, בתי קולנוע, קניונים ומסעדות שבהם תוכלו לבלות. ואם אתם מחפשים עוד אתרים היסטוריים, שם

כשאנשים חושבים על בריסל, הם בדרך כלל מדמיינים בירה אירופית מלאת חיים ועשירה בתרבות. יש לכך סיבה טובה: לעיר יש הרבה מה להציע והיא ממשיכה להתפתח. העיר העתיקה היא ביתם של אטרקציות רבות כמו הארמון המלכותי, הגראנד פלאס ומוזיאון בריסל לאמנות.

כדאי גם להזכיר שבריסל היא אחת מבירות הקולינריה של אירופה, מה שאומר שלא תתפלאו אם תעברו ליד מקום עם אוכל בעל ריח טעים בכל פינה.

אחרי שקראתם על בריסל, קל לדמיין שהעיר הזו מיועדת יותר למבוגרים. אבל במציאות, זה מקום מושלם לכל הגילאים!

בריסל ידועה לא רק במטבח הפנטסטי שלה, אלא גם בסצנת חיי הלילה התוססת שלה. כאשר אתם מחפשים לצאת לבלות, הקפידו ללכת ל-Le Botanique – משתלת צמחים ותיקה שהוסבה למקום מועדון לילה בינלאומי עם הרבה חבר’ה צעירים מרחבי העולם.