Site icon מקומונט גבעת שמואל

טיסות זולות – טיול זול או איך לתכנן טיול בעלויות נמוכות

צילום עמיעד טאוב

טיול בחוץ לארץ הוא עסק יקר. גם אם אתה נוסע לפינות נידחות בעולם או אפילו מתכנן טיול עם תרמיל על הגב ולינה באוהל בשטח, עדיין תמצא עלויות הטיסה גבוהות והמחיר רק עולה ועולה. אין מה לדבר שאנחנו מדברים על יבשות אירופה וצפון אמריקה שבהם גם ככה המחירים גבוהים ביום יום שלא לדבר על טיסות יקרות. אבל עם טיפה סבלנות והרבה ישיבה מול המחשב נוכל לטייל בכל מקום בעלויות נמוכות בהרבה.

טיסות זולות הן ההתחלה של כל טיול זול

כדי להגיע לחוץ לארץ צריך לטוס. כמובן שאפשר לשוט גם באונייה אבל זה ייקח הרבה יותר זמן. לרוב הטיסות היקרות הן אלו שנוגסות מהתקציב חלק נרחב. בשל כך נתחיל בתכנון הטיול בחיפוש אחרי טיסות זולות ברחבי הרשת האינטרנטית. ברור שדרושה אנגלית טובה בכדי לתכנן טיול שכזה כמו כל טיול בחו”ל אחר. טיסות זולות אפשר למצוא באתרים של חברות תעופה עצמן. טיסות מוזלות אפשר למצוא גם באתרים של סוכנויות נסיעות בעולם.לפעמים כדאי למצוא טיסה זולה ליעד כל שהוא ואז לתכנן את הטיול שלך לשם.

לינה ושינה

אחרי שחקרנו לעומק היכן למצוא טיסות זולות ואחרי שמצאנו טיסה שמתאימה לנו לתקציב, צריך להתחיל לברר על היכן נישן במהלך הטיפול. איפה נניח את הראש ונרדם לקראת עוד יום של טיול? ובכן באזור סקנדינביה וצפון אירופה מומלץ מאוד לישון באכסניות נוער. הרמה של אכסניות הנוער בערים אלו היא מאוד גבוהה ובהחלט אפשר ליהנות מהלינה בהן.  בתאילנד אפשר לשנות בגסט האוסים שעלותם נמוכה מאוד. יחד עם זאת ההמלצה היא לבדוק לפני באתרי האינטרנט השונים את מצב בתי ההארחה האלו ומה הם כוללים. דרך אגב בהוואי אתה יכול לקנות אוהל וללון על החוף. שם הלינה בחינם. ביפן אתה יכול לישון בתא קטן בתוך מלון יעודי לכך. זה מאוד זול.

אוכל, אוכל אוכל

כל אחד צריך לאכול ובמיוחד שאתה נמצא בארץ אחרת אתה מעוניין ורוצה לאכול ממטעמי הארץ. אם אתה נמצא בארצות הברית, דווקא מחירי המזון המהיר הם מאוד זולים ואתה יכול לאכול שם בוקר, צהריים וערב. בואו לא נשכח בניו יורק את דוכן הנקניק בלחמנייה שנמצא בכל פינה. בארצות המזרח הרחוק אפשר לאכול בזול בדוכני הרחוב. בעצם אם תתנהג כתושב המקום בו אתה נמצא ותאכל את האוכל שלהם אז תוכל להוריד את עלויות הטיול.

להכין רשימה

תכנון טוב מוזיל עלויות מצאנו טיסה שהיא זולה, מצאנו מקום זול לישון, נאכל על הדרך ואפשר להתחיל בטיול.