Site icon מקומונט גבעת שמואל

טיפולי שיניים בלייזר

ענף הרפואה בכלל ורפואת השיניים בפרט, נשען על התפתחות וקדמה טכנולוגית, שמסייעים בפיתוח מכשירים ושיטות טיפול מתקדמות, ומאפשרים מתן מענה טיפולי מדויק יותר, בטוח יותר ותוך הפחתת רמת הכאב, למגוון סוגי טיפולים.

אחת הטכנולוגיות המובילות בעולם הרפואה, הן הרפואה האסתטית, הרפואה המסורתית ורפואת השיניים, הוא ניצול טכנולוגיית הלייזר לצורך ביצוע טיפולי עומק וטיפולים שדורשים התערבות כירורגית, מעבר של רקמות רכות, ברמת דיוק וסטריליות גבוהה במיוחד.

קרדיט PIXABAY

מהי טכנולוגיית הלייזר?

טכנולוגיית הלייזר נשענת על שימוש בקרני לייזר לחיתוך רקמות, חיטוי והשמדת חיידקים, ניקוי וטיפול ממוקד ברקמות פגועות כמו גם ביצוע טיפולי עומק. בזכות טכנולוגיית הלייזר ניתן לבצע טיפולים מורכבים, משמרים ומשקמים, דוגמת טיפולי שורש, השתלת שיניים, ביצוע ניתוחי חניכיים וטיפולים כירורגיים בחלל הפה ועוד.

היתרונות הבולטים של טיפולי שיניים בלייזר:

פתרונות נוספים שניתן להפיק מטכנולוגיית הלייזר בתחום רפואת השיניים ואסתטיקת הפה:

מלבד הטיפולים הכירורגיים, הסיוע בהשתלות שיניים ובטיפולים מורכבים, טכנולוגיית הלייזר מסייעת גם בטיפולים אסתטיים לשיניים, בניהם:

הלבנת שיניים בלייזר

סילוק כתמים מן השיניים

ניקוי וסילוק אבנית

כל הללו מתבצעים תוך הקרנה ישירה של קרן הלייזר על השיניים וסריקה שלהן באמצעות הלייזר, ללא פגיעה בשיניים, ללא סדיקה של שכבת השן החיצונית וללא פגיעה ברקמות הסמוכות, בבטיחות מלאה.

בחירת מרפאת שיניים

מרבית האנשים חשים צורך להתנהל ולקבל טיפולים אל מול מרפאת שיניים קבועה, בה הם יחושו בנוח ויזכו למענה מקצועי ושירותי גם יחד. בבחירת מרפאת שיניים יש להביא בחשבון לא רק את הצורך הנקודתי הקיים, טיפול כזה או אחר הנדרש לביצוע בזמן אמת, כי אם גם את היכולות הטכנולוגיות של המרפאה והמכשור בו נעשה שימוש, לצורך טיפולים עתידיים על פי צורך.

במרפאות החדשניות והמתקדמות ניתן יהיה למצוא מענה לטיפולי שיניים בלייזר, כתרים מחומרים מובילים, צילומים והדמיות בתלת ממד ואפשרויות מתקדמות נוספות.