Site icon מקומונט גבעת שמואל

טיפול בגלי הלם כחלופה יעילה לניתוח

(צילום: באדיבות אתר ergoplus)

עד לאחרונה נאלצתם לבחור בין ניתוח שתקופת ההחלמה ממנו ארוכה לבין תרופות אנטי דלקתיות וכאבים שהשפיעו על איכות חייכם. לכן, לבטח תשמחו לדעת כי יש בשורה חדשה עבורכם ובאמצעות סדרת טיפולים קצרה בעזרת מכשיר גלי הלם ניתן להפחית את הכאב משמעותית, ולסייע לגוף להתמודד בעצמו עם הבעיה. שיעור ההצלחה הגבוה של טיפול בגלי הלם, העומד על כ- 80%, הפך את שיטת הטיפול החדשה לחלופה היחידה הרלוונטית לניתוח.

טיפול לא פולשני

בעיות אורתופדיות שונות עלולות להגיע לשלב כרוני המחייב ניתוח או טיפול פולשני אחר. לאחר אבחון הבעיה נהוג לשלוח את המטופל לסדרת טיפולי פיזיותרפיה קונבנציונלית הכוללים בין היתר אולטרסאונד וגירויים חשמליים, במידה ואלה לא עוזרים נהוג להתחיל טיפול תרופתי אנטי דלקתי, זריקות קורטיזון וטיפולים רפואיים נוספים. כמוצא אחרון, ולאחר שכל שאר הטיפולים לא סייעו, יכול הרופא המטפל להמליץ על ניתוח, אך רק המטופל יכול להחליט האם לעבור את הניתוח או הטיפול הפולשני או לא. לכן, כדאי לדעת כי כיום ניתן לעבור טיפול וריפוי בגלי הלם כחלופה לניתוחים ולטיפולים פולשניים, אך הטיפול אינו כלול בסל שירותי הבריאות הממלכתי. במידה ויש לכם ביטוח בריאות פרטי דרך אחת מחברות הביטוח תוכלו לקבל מימון לטיפול כיוון ששיטה זו הוכחה כטיפול חלופי יעיל לניתוח, עם זאת עליכם לבדוק את הנושא מול חברה הביטוח.

אלטרנטיבה יעילה לדלקות כרוניות ולהסתיידויות קשות

כאמור, טיפול בגלי הלם מהווה אלטרנטיבה יעילה ויחידה למגוון דלקות כרוניות וכפתרון איכותי ואפקטיבי לטיפול בהסתיידויות קשות. שיטת הטיפול נמצאת בשימוש כבר שנים ארוכות אך רק לאחרונה החלו לשלב את שיטת הטיפול והריפוי בגלי ההלם כנגד דלקות והסתיידויות כרוניות. בין היתר, נמצא כי טיפול וריפוי בגלי הלם יעיל לבעיות הבאות:

• הסתיידות בבורסת הכתף

• כתף קפואה והסתיידות גידים באזור הכתף

• דלקת כרונית בגיד הפיקה בברך

• דלקת ממושכת בגיד אכילס

• דלקות ממושכות בגידי המרפק, לרבות מרפק טניס וגולף

• דורבן העקב

• שחרור גיד תפוס באצבע (אצבע או אגודל הדק)

• דלקת במפרק הירך

הקלה משמעותית בכאב ואחוזי הצלחה גבוהים

שיעור ההצלחה הגבוה בשיטת ריפוי בגלי הלם הוכח במחקרים קליניים רבים, הניסיון המקצועי מראה כי כ- 80% מהמטופלים נהנים מהפחתה ניכרת בכאב שליווה אותם לאורך זמן. מאחר ורבים אינם מעוניינים לעבור ניתוח או טיפול פולשני מורכב אחר, מהווה שיטת הטיפול והריפוי בגלי הלם מוצא אחרון עבורם. טיפול בגלי הלם פועל ישירות על הרקמה הפגועה, מסייע לבניית רקמות מחודשת, ומגביר את קצב זרימת הדם וחילוף החומרים באזור הפגוע, כך שהגוף מטפל בעצמו ברקמה הפגועה, ותוך מספר טיפולים חלה הטבה משמעותית במצבו של המטופל וניתן להימנע מניתוח.

לקריאה נוספת בנושא טיפול בגלי הלם