Site icon מקומונט גבעת שמואל

טיפים לבחירת מערכות ישיבה יוקרתיות

מערכות ישיבה

הרהיט המשמעותי והבולט ביותר בסלון הינו מערכת הישיבה, ולכן כדאי להשקיע תשומת לב רבה בבחירת מערכת הישיבה שתתאים לסגנון שאתם אוהבים ותקבע את הטון העיצובי בסלון. קיימים סגנונות רבים של מערכות ישיבה: מערכות ישיבה יוקרתיות, מערכות ישיבה מודרניות, מערכות ישיבה בסגנון רטרו שהפך לפופולרי יותר ויותר לאחרונה, מערכות ישיבה בסגנון מינימליסטי ונקי או לאב סיט

לפני שאתם בוחרים מערכות ישיבה חשוב שתתבוננו במערכות ישיבה שונות, בקטלוגים, בתמונות השראה כדי להבין מה הסגנון שאתם מתחברים אליו, הדבר יקל עליכם בבחירת מערכת הישיבה שתענה לטעמכם וימקד אתכם בחיפוש מערכת ישיבה מבין ההיצע העצום המוצג בחנויות. 

 

פרמטרים לבחירת מערכת ישיבה

חומרים איכותיים

כל סגנון שתבחרו למערכת בישיבה הוא בוודאי יפה בעיניכם, אבל כלל אצבע חשוב הוא שימת לב לאיכות החומרים. בין אם מדובר במערכות ישיבה מעור, מבד, חשוב לשים לב לאיכות החומרים. חומרים איכותיים נראים הרבה יותר טוב לאורך זמן. המראה שלהם קלאסי ומעודן, מכובד ויוקרתי. הם גם נעימים יותר למגע בעת הישיבה עליהם, נושמים ומאווררים ולא מזיעים.

נוחות

הספה שלכם צריכה להיות יפה, אין ספק בכך , היא הרהיט הבולט ביותר בבית אולם חשוב לא פחות- עליה להיות נוחה. כדי לוודא את נוחות מערכת הישיבה פשוט שבו עליה התרווחו וחושו האם היא מעניקה תמיכה לגב שלכם, האם הרגליים שלכם מונחות בזווית נוחה בעת הישיבה עליה והאם היא בדרגת הרכות האופטימלית, שתהיה לא קשה מדי ולא רכה מדי. 

שילוב אופטימלי בחלל 

חשוב לשים לב לא רק לנראות הספה עצמה אלא גם לשילוב שלה בחלל החדר. וודאו שהפרופורציות נכונות, שהספה לא נבלעת בסלון, ולא תופסת מקום רב מדי שנותן תחושת מחנק בחדר. 

ניקיון בקלות ותחזוקה נוחה

חשוב להתייחס לנקודה של ההרגלים שלכם, אופי בני הבית וגילם. אם אתם אוהבים לאכול על הספה, בחרו ספה עם ריפוד דוחה כתמים וקל לניקוי, אם יש לכם ילדים קטנים ושובבים, בחרו מערכת ישיבה בצבע כהה עליו הכתמים אינם בולטים. ובכל מקרה, תחזקו את הספה באופן קבוע, כדי שהיא תראה טוב ויהיה נעים לשבת עליה.  

למידע נוסף >>https://www.shoreshgallery.co.il/