Site icon מקומונט גבעת שמואל

טיפים להחלפת מצבר ברכב

credit: freepik

אם אתם צריכים להחליף מצבר לרכב יש כמה טיפים ודברים שכדאי מאוד לדעת. כדי להקל עליכם – ריכזנו עבורכם הכל כאן במאמר הבא בצורה פשוטה. בין אם אתם מחפשים מצברים כפר סבא או לעיר אחרת באזור השרון, או שאתם מחפשים מצבר עד הבית, לפניכם כל התשובות.

כמה זמן לוקח המשלוח?

כאשר אתם מזמינים מצבר עד הבית אתם נהנים מחיסכון בזמן. כמה זמן? חסכון של כמה שעות טובות. אתם חוסכים זמן ועלויות נסיעה למוסך, אתם מפנים זמן יקר לצרכי עבודה ואתם נהנים מנוחות גבוהה. שירות החלפת מצברים יגיע עד אליכם בהקדם, ולעתים אפילו תוך 30 דק’. במצב כזה תוך חצי שעה אתם פותרים את הבעיה ונהנים ממצבר חדש.

כמה עולה להזמין מצבר?

לגבי השאלה כמה עולה לכם שירות של מצבר לרכב עד הבית הרי שהמחיר תלוי בסוג המצבר, ובאיכות השירות שאתם מזמינים. הקפידו כמובן לבחור את סוג המצבר המתאים לרכב שלכם, כאשר איש מקצוע ושירות החלפת מצברים יסייעו לכם בבחירת הדגם המתאים.

לאיפה מגיעים המשלוחים?

כאשר יש לכם צורך בהחלפת מצבר והזמנת מצבר עד הבית אתם יכולים להזמין שירות החלפת מצברים לכפר סבא למשל, ולערים נוספות ברחבי הארץ. מצברים כפר סבא הוא פתרון מעולה לתושבי כפר סבא והסביבה.

חשוב לדעת שישנם סוגים שונים של מצברים כאשר יש מצברים הנבדלים באמפר, ויש כאלו הנבדלים במנגנון הפעולה – למשל מצבר ג’לי או מצבר חומצת עופרת. יש מצברים לאופנועים ויש מצברים למכוניות. מצבר הוא אלמנט חשוב מאוד אשר משפיע על ביצועי כלי הרכב ואם אתם מתפשרים על מצבר שהוא לא איכותי, הרי שיש לקחת בחשבון שאורך החיים של מצבר כזה יהיה קצר יחסית. מצבר איכותי ישרת אתכם לתקופה של בין שלוש לארבע שנים בממוצע.

אם אתם לא בטוחים איזה דגם של מצבר מתאים לרכב שלכם, הרי שחשוב מאוד לקבל ייעוץ על ידי איש מקצוע ולפנות לחברה אשר מתמחה בתחום המצברים כמו SOS מצברים, כדי לרכוש את המצבר המתאים. כך למשל עם מצברים כפר סבא תוכלו לבחור את המצבר המתאים ביותר לרכב שלכם.