Site icon מקומונט גבעת שמואל

טיפים לעיצוב פנים לדירה

עיצוב פנים מתחיל בפגישת הכרות בין המעצבת ללקוח, במסגרת הפגישה מגבשים את הקונספט העיצובי, מגדירים תקציב, מתאמים ציפיות וקובעים לוחות זמנים וסגנון עיצובי מועדף. תוכנית העבודה של המעצבת כוללת לוח זמנים, חומרים, תקציב, פירוט עבודות ועוד, והמעצבת מתכננת קונספט ראשוני ולאחר מקצה שיפורים מתחילים בעבודה בנכס עצמו, תחת פיקוח הדוק של המעצבת.

כדי לקבל החלטות נכונות כדאי להכיר טיפים חשובים מעולם עיצוב הפנים, במיוחד כאשר מעוניינים לעצב חללים קטנים וכאשר יש צרכים מיוחדים, למשל עיצוב דירה קטנה, עיצוב זול ומהיר לדירת צעירים וסטודנטים, עיצוב דירה קטנה המתאימה למשפחה עם ילד אחד או שניים ועוד.

טיפים לעיצוב דירה ישנה

דירה ישנה לרוב נראית מוזנת אך אפשר לשפר את העיצוב בקלות ולהפוך אותה לדירת חלומות. כדאי למיין חפצים ולהשליך לפח או לתרום רהיטים ישנים ומוזנחים, ולהשקיע בתיקון קוסמטי של הליקויים הנראים לעין. כדאי לצבוע את הקירות בגוונים בהירים ולבחור קיר דומיננטי לצבע נועז, לבחור רהיטים פונקציונליים, להוסיף מראה גדול כדי ליצור תחושה של מרחב, לארגן מחדש את הרהיטים ועוד.

טיפים לעיצוב דירה קטנה

מעצבת פנים מקצועית תמליץ לכם להתקין מראות גדולות גם בסלון כדי ליצור תחושה של בית גדול, לבחור רהיטים איכותיים ופונקציונליים כדי לחסוך מקום, לבחור גוונים ניטרליים כיוון שצבע כהה מקטין את החלל, לקשט קיר מרכזי עם תמונה או מדבקת קיר, לבחור שולחן זכוכית ולהעדיף ארונות ולא מדפים וכונניות כדי לסדר בקלות את הבית ולהימנע מחוסר סדר וארגון.

את החללים אפשר לתחום באמצעות שינויי גוון בקירות ושימוש נכון בחומרים עם צבעים שונים המשתלבים היטב יחד.

טיפים לעיצוב דירה לצעירים

לרוב הצעירים אין הרבה כסף להשקיע בעיצוב הדירה שלהם, אך ברשתות הזולות ניתן למצוא שלל אביזרים ופריטי נוי לשדרוג העיצוב בדירה. כדאי להשקיע בעיקר בעבודות צבע כדי לחסוך עלויות, אפשר גם לשפץ רהיטים ישנים וניתן להוסיף פריטי נוי זולים בגוונים ניגודיים כדי ליצור אפקט מרשים, בין היתר וילונות צבעוניים, תמונה גדולה ויפה, צמחייה וכו’ (דירות להשכרה חצי מרוהטות בגבעת שמואל).

צילום: unsplash
טיפים לעיצוב דירה בתקציב נמוך

בעת עיצוב פנים לדירה כאשר יש ללקוח תקציב נמוך מגבשים קונספט כללי ובוחרים פריטי נוי לשדרוג האווירה והעיצוב, משפצים רהיטים קיימים, משקיעים בעבודות צבע דקורטיביות ומעצבים את הדירה עם פחות רהיטים וחפצים.

טיפים לעיצוב דירה קטנה למשפחה

כדי לעצב דירה קטנה למשפחה יש לאפיין את ההרכב המשפחתי והצרכים בהווה ובעתיד, כדאי להשקיע ברהיטים פונקציונליים שישמשו אתכם גם לאחר שהתינוק גדל, מומלץ לצבוע את הקירות בגוונים בהירים ולתלות מראה גדולה כדי ליצור תחושה של נכס גדול ומרווח, וחשוב לתכנן היטב את פתרונות האחסון כדי לשמור על סדר וניקיון (דירות למכירה בגבעת שמואל).

הכתבה באדיבות מעצבת הפנים ליז זומר, בוגרת תואר ראשון ולימודי עיצוב פנים בסטודיו 6B, את הסטודיו לעיצוב פנים ולהלבשת הבית היא הקימה לפני למעלה מ-15 שנה וכיום היא מתמחה ועוסקת בעיצוב דירות ובתים למגורים, בתי יוקרה, משרדים, בתי עסק וחללים מסחריים ובהלבשת הבית.