Site icon מקומונט גבעת שמואל

טיפים לרכישת מחשב

המחשב שלכם כבר עשה את שלו והוא עומד להיפרד מעולמנו הקטן, אין לכם סיבה להיכנס לפאניקה, זה בדיוק הזמן להתחדש ולרכוש מחשב חדש, אבל אתם לא כל כך יודעים איך, למה ומי נגד מי? אתם לא רוצים להתעורר עוד שנה עם מחשב שצב זז יותר מהר ממנו, אתם זקוקים למחשב שיענה לכם על כל הצרכים ושהקנייה תהיה משתלמת לטווח ארוך.

אז המחשב שלכם כבר ישן מאוד והחלטתם להחליף אותו, לא משימה מורכבת מדי וגם לא יקרה מדי, אך מצד שני אם אתם כבר קונים אז שיהיה כמו שצריך.

טיפים לרכישת מחשב. תמונה: pexels

תחום המחשבים הולך, מתפתח ומתקדם מרגע לרגע, כמות החידושים רק הולכת ועולה, הטכנולוגיה נגישה וזמינה יותר לקהל הרחב גם מבחינת המחיר וגם מבחינת הצרכים, השוק מציע מגוון אפשרויות היכולות להתאים לכל צורך וכל אחד יכול למצוא את המחשב המתאים לצורך שלו באופן מושלם. יש לא מעט אנשים אשר חושבים שכדי לקנות מחשב אמין ואיכותי מדבור בהוצאה גדולה, אך בפועל ישנה אפשרות לקנות מחשב בעלויות ודרישות המתאימות לצרכי הלקוח אז כדי לעשות החלטה חכמה ביותר כדאי להתייחס לכמה פרמטרים חשובים. לייעוץ ורכישת מחשב, הקליקו 

ראשית, הגדירו את סוג השימוש שאתם מעוניינים לעשות במחשב ואת התקציב. אם אתם משתמשים במחשב רק לצרכי גלישה באינטרנט, רשתות חברתיות, איסוף מידע וכתיבת מסמכים פה ושם, אין לכם צורך ביותר ממחשב בסיסי והעלויות לא יהיו גבוהות אבל אם אתם יכולים להרשות לעצמכם הרבה מעבר כדאי שתשקיעו כי אולי בעתיד הקרוב תרצו לעשות שימושים מעבר למה שאתם עושים היום, תתקינו משחקים חדשים, תרצו ללמוד על תוכנות עיצוב למיניהן, תדרשו לעשות שדרוגים מסוימים במחשב, הכול שאלה של האם מדובר במחשב לצרכים פרטיים ושימושים פשוטים או שמדובר בעסק שזקוק ליותר מזה.

המארז – המעטפת החיצונית של המחשב, מה שחשוב בו זה מספר הכניסות, סוג הכניסות ומיקומן, מכשירים רבים עושים שימוש בחיבור USB. מארז טוב מאריך את חיי חלקי המחשב ומספק נוחיות רבה למשתמש. בבחירת מארז יש לשים לב לגודל המארז, לא חייב שיהיה ענק אבל שיהיה נוח וקל להזיז את היד בתוכו, כמות המאווררים, חובה שיהיה אחד, עדיף מעל שניים, חיבורי USB מקדימה – מומלץ שיהיו 4. חשוב מאוד – רוב המארזים מגיעים עם אחריות ל-3 שנים.

ספק כוח – מומלץ לרכוש שני ספקי כוח, מדובר בעלות נמוכה וחיסכון רב.

מעבד – זה המוח של המחשב. הוא המשפיע על מהירות המחשב והוא נמדד בג’יגה, ככל שהוא יותר גבוה כך המחשב יהיה מהיר יותר. המעבדים הכי מומלצים היום הם מרובעי הליבה, 2 יחידות לשימוש ביתי בהחלט מספיקים.

זיכרון – רכיב המאפשר את הפעלת התוכנות במחשב. כדי שהמחשב ירוץ הכי טוב כדאי לקנות זיכרון גדול, GB4.

דיסק קשיח – לבחור כמה שיותר גדול, יש היום המון תכנים ב-HD אשר מבזבזים די הרבה מהדיסק שלנו. GB500 אמור להספיק, אך אם אתם חובבי הורדות סרטים ותכנים כבדים תצטרכו יותר.