Site icon מקומונט גבעת שמואל

טסים לחו”ל? לא שוכחים לשים את הבוסטר בכיס!

חופשת הקיץ  בפתח ומשפחות רבות מתכננות את החופשה שלהם בחו”ל , אך האם שאלתם את עצמכם גם הפעם מה בנוגע לבטיחות הילדים בנסיעות ברכב?אם עד היום בנסיעה לחו”ל הבוסטר לא היה זמין ברכב שכור או אפילו במונית עד ההגעה למלון , הרי שמהיום יש את הפתרון המושלם והמחייב – mifold .

mifold  -בוסטר סופר חדשני הגיע לארץ ומופץ בלעדית על ידי חברת “בייבי סמארט ”

מדובר בבוסטר  הקומפקטי ביותר בעולם קטן פי 10 מבוסטר רגיל (מגיע בצורת ארנק קלאצ’ הנכנס לתוך תא כפפות ואפילו לכיס המכנסיים).

קל  לנשיאה – שוקל  רק 700 גרם ותוך שניות ספורות ניתן להתקין בכל רכב. מדובר בהמצאה ישראלית (גאווה של ממש) מוגן בפטנט ועומד בדרישות תקן בינלאומיים כולל תקן אמריקאי, אירופאי וקנדי, ובאישור מכון התקנים הישראלי ובאישור משרד התחבורה.

הבוסטר מיועד לילדים בגילאי 4+, במשקל 18-36 ק”ג.

הכי קרוב לרמת גימור של מטוס

המוצר תוכנן בתכנון הנדסי מתקדם, כך שבסיס הבוסטר עשוי אלומיניום בטכנולוגיה המשתווה לרמת גימור של מטוס – קטן מאד אבל גם חזק מאד. עשוי עם  מנגנון מקורי של קצף דחוס Densefoam TM))  בד ייחודי

( FrictionFabric TM ) ומפולימרים פלסטיים חזקים ועמידים מאד – , SuperTouch TMהמושב נוח, מונע החלקה , קל מאד לניקוי ונותר קריר גם בימי הקיץ החמים. בזכות הקליפס מהיר המחובר לבוסטר , ניתן להתאים את הרצועה בהתאמה מהירה, קלה ומדויקת של חגורת הבטיחות ביד אחת וללא מבט.

הילדים מרגישים גדולים.

לא פחות חשוב, זה שאם יש לכם למשל 2-3 ילדים , כולם יוכלו להשתמש בבוסטר בנוחות מירבית .בזמן שמושב בוסטר רגיל מגביה את הילד לתנוחה של מבוגר. mifold  עושה בדיוק את ההיפך. במקום להגביה את הילד, הוא מנמיך את חגורת הבטיחות.

לצד הנוחות, קלות השימוש ונשיאת המוצר , ניתן להשיג את הבוסטר במגוון צבעים : צהוב שמש, כחול ג’ינס, ורוד מושלם, אפור בהיר, אפור כהה , ירוק ליים.

מחיר השקה : 299 ₪ במקום 399 ₪ להשיג באתר www.babysmart.co.il

ובטלפון 1-800-265-265 מהיום ניתן לרכוש גם במטוסי אל על וברשת אוטו דיפו.

אודות בייבי סמארט

החברה המובילה בישראל בתחום המוצרים לתינוקות ולפעוטות. החברה הוקמה בשנת 1999 ע”י תמי וניצן כהן רז.

כיום משווקת ומייבאת  בייבי סמארט מאות מוצרים שונים לפעוטות וילדים הנמכרים ברשתות המובילות ובאלפי חנויות ברחבי הארץ.

mifold צילום יחצ