Site icon מקומונט גבעת שמואל

טעם לפגם? ‘חופש’ וכחול-לבן יארחו מחר כנס פוליטי במתנ”ס העירוני

מחר תקיים מפלגת כחול-לבן אירוע בחירות עם ח”כ בוגי יעלון בשלוחת המתנ”ס העירוני ב”בית השקוף” ברמת הדר. מי שהזמין את יעלון הם חברי סיעת “חופש” המקומית, שאחד מחברי המועצה מטעמה, מנחם צרויה, משמש גם כיו”ר המתנ”ס.

מחר בערב יארחו חברי סיעת חופש בגבעת שמואל את יו”ר תלם וחבר “רביעיית הקוקפיט” של כחול-לבן ח”כ בוגי יעלון למפגש פוליטי לקראת הבחירות הקרובות. הכנס, שייערך ב”בית השקוף”, ברחוב משה דיין 7 בעיר בשעה 19:30, אמנם פתוח לציבור הרחב, אך נחשב לכנס בחירות פוליטי לכל דבר ועניין.

למי שאינו בקיא בנבכי הפוליטיקה המקומית, נזכיר כי סיעת חופש בגבעת שמואל היא למעשה סיעת בת של יש עתיד (באופן רשמי נקראת הסיעה “חופש לעתיד”), המהווה את אחת מהמפלגות המרכיבות יחדיו את רשימת כחול לבן בראשות בני גנץ לכנסת.

לאור מספר פניות שהגיעו למערכת מקומונט לגבי קיום הכנס בשטח ציבורי עירוני, פנינו ליו”ר רשימת “חופש לעתיד” בגבעת שמואל, חבר המועצה משה מרר, על מנת להבין האם הוא חשוב שראוי לקיים ארוע פוליטי במבנה עירוני ציבורי.

מרר מיהר לעדכן ש”הארוע מתואם כולו מול הנהלת המתנ”ס, ומזמיני האירוע, מפלגת כחול לבן, שכרו את האולם בהתאם לתקנון המתנ”ס המאפשר לכל אדם או גוף לשכור את מתקניו, על פי תעריף קבוע וידוע מראש.”

מעיריית גבעת שמואל נמסר: “המתנ”ס העירוני וכל שלוחותיו מעמידים את כל המתקנים ואולמות הפעילות שלהם באופן שווה לכל גוף, גם פוליטי, בתשלום קבוע ואחיד לכולם. לאור פניית מקומונט גבעת שמואל ולאחר בדיקת הנושא, נמצא כי גם סיעת כחול לבן שילמו על האולם אותו הזמינו כחוק וכדין ובאופן שווה”.