Site icon מקומונט גבעת שמואל

טקס חלוקת מלגות לסטודנטים התקיים השבוע בעירייה

את מבואות האולם גדשו צעירים, חלקם מלווים בבני משפחה, כולם נרגשים לקראת המאורע החשוב בקבלת מלגת הלימודים מטעם עיריית גבעת שמואל ואוניברסיטת בר-אילן. 23 סטודנטים, מרביתם צעירים בשנות העשרים לחייהם בלימודים לתואר ראשון, וחלקם מ"מבוגרים" יותר הלומדים לתואר שני.

הטקס נערך במעמד ראש העיר זמיר בן ארי, משנה לנשיא אוניברסיטת בר אילן, ד"ר שבתאי לובל, מ"מ ראש העיר, אברהם גולדברג, ד"ר מרדכי משען, עוזר סגן הנשיא אוניברסיטת בר אילן, הגב' מרים למרים וידל, ראש מדור מלגות מטעם האוניברסיטה מנכ"ל העירייה, שמעון זיו ומנהלת המחלקה לחינוך, ד"ר חדווה הייזלר.

דר' שבתאי לובל: "מאז כהונתו של ידידי, זמיר בן ארי חוזקו קשרי השכנות הטובה בין אוניברסיטת בר-אילן וגבעת שמואל. טבעי הדבר שבמסגרת יחסי שכנות קרובים האוניברסיטה שחרטה על דגלה בנוסף למצוינות מחקרית ומדעית מוסיפה גם תרומה לחברה הסובבת אותה. ראש העירייה הנוכחי, ידידי זמיר הכיר בפוטנציאל הגלום בשכנות למוסד אקדמי והחל בפיתוח קשרי פעילות שהחלו בתחילה בנושאי הפיתוח הפיזי, רשת כבישים ותשתיות אשר הביאו רווחה לתושבי גבעת שמואל ושיפרו את פעילות האוניברסיטה. כמו כן, מקיימת האוניברסיטה פעילות ביישוב באמצעות קשת רחבה של מסגרות בעיקר בתחום החינוך והשירותים הסוציאליים. ועוד נכונו לנו תכניות משותפות עליהן אנו שוקדים במשותף. ההכרה בחשיבות סיוע מלגות לסטודנטים תושבי גבעת שמואל היא צעד חשוב אשר מקלה על התלמידים ומאפשרת להם למצות את מלוא כשרונותיהם להשגת המטרות שהציבו לעצמם. אין ספק, כי כל יוצאי גבעת שמואל יחזקו את העיר עם סיום לימודיהם".

ראש העירייה, זמיר בן ארי, ברך את הסטודנטים, איחל הצלחה לכל אחד ואחד מהם וציין: אוניברסיטת בר אילן נמצאת מבחינה גיאוגרפית בגבעת שמואל ומוניציפאלית שייכת לרמת גן. במסגרת המדיניות שלי כראש העירייה הצבתי את מערכת החינוך בראש סולם העדיפויות וכיעד מרכזי-אני רואה בחינוך מטרה לאומית, וזאת מתוך מחשבה שהחינוך מהווה את הבסיס לעוצמתה ושגשוגה של גבעת שמואל ושל מדינת ישראל לטווח הרחוק".

האירוע הסתיים בחלוקת המלגות לסטודנטים, שבטקס מרגש זה יצאו לחיים של עשייה והתקדמות.