Site icon מקומונט גבעת שמואל

טרנדים אופנתיים במצעים

טרנדים אופנתיים במצעי המיטה משתנים כל הזמן, כמו כל תחום אחר בעולם האופנה הדינאמי שכולנו מכירים. תחושת ההתרעננות שבהתקדמות לעונה חדשה מעוררת רצון לעדכן ולשדרג את החלק האהוב על רבים מאתנו – המיטה ובמיוחד כשמדובר על עונה חמה כמו הקיץ. את המצעים ניתן להתאים לסגנונות ולטרנדים השולטים בעולם האופנה, לכן גם כל שנה מציעה טרנדים מרעננים ומרהיבים שמעניינים את הציבור הרחב. במאמר זה, נפרט כמה מהטרנדים שמתעוררים במיוחד בעונת הקיץ של 2023 ואת הדרך הכי טובה לבצע את הרכישה.

צבעים בהירים ומלאי חיים

טרנד הצבעים הבהירים והמלאי חיים תמיד מרשים ביופיו ובמיוחד עכשיו בעונת הקיץ הוא מעניק רעננות חדשה לחדרי השינה. בעונת הקיץ, חשיבות רבה מוקדשת לתחושת הרעננות והחיוניות, ולכן צבעים כמו לבן, פסטלים וגוונים טבעיים כמו אפרסק וגוונים של ורוד ואפור נחשבים פופולריים במיוחד. צבעים אלו מעניקים תחושת ניקיון וקלילות לחלל ומקנים למצעים מראה מעודן ואווירה רומנטית. בעונת הקיץ הקרובה, אנו צפויים לראות גם מגמה של שימוש בצבעים מלאי חיים כגון תכלת עמוק, ירוק בוהק וצהוב מבריק, שיוסיפו פיזור צבע ואנרגיה לחלל השינה. לא חייבים לבחור בסדין שצבוע כולו בצבעים אלו, מספיק שתהיה בסדין נגיעה עיצובית עדינה שלהם וכבר נקבל את האפקט הרצוי שאנחנו מבקשים להשיג בחדר השינה.

הדפסים גיאומטריים

הדפסים גיאומטריים הם טרנד קלאסי מתחדש בכל כמה שנים. קווים ישרים, צורות גיאומטריות, והיררכיות רבות יכולים להיות יצירתיים ומרהיבים אם הם נעשים בתבונה ואנחנו יכולים לראות כיצד הם חזרו לאופנה בשטיחים, באריחים ובהדפסים רבים גם בבגדים בשנים האחרונות. ההדפסים הגיאומטריים מתאימים במיוחד למרחבי השינה בהם מעורבות צבעים רבה. בעונת הקיץ 2023, יהיו דפוסים אבסטרקטיים בצבעים רבים מאוד, כמו סגנונות הארט דקו והקוביסטי שנחשבים לפופולאריים במיוחד.

הדפסים שונים

השימוש בהדפסים שונים מהווה דרך מעניינת להוסיף דימוי ועניין במצעי המיטה. דוגמאות ותמונות של פרחים, ציורי טבע, יצורים וצורות גיאומטריות הם רק חלק מהציורים הנפוצים שיופיעו על המצעים בעונת הקיץ 2023. השימוש בהדפסים מאפשר התאמה אישית ומעניינת של מרחב השינה לטעמים ולסגנונות האישיים של כל אחד ואחת שכן הדוגמאות הן אין סופיות וכך גם האפשרויות שעומדות בפניכם.

מצעים עם מרקם

מצעים בעלי מרקמים מיוחדים כמו כותנה עם סאטן או כותנה עם טקסטורה ייחודית או משי מעניקים מראה מגוון ואופנתי, תוך שמירה על מקסימום נוחות ואיכות. אין דבר נוח יותר משכיבה על מצעים אלו ואם חשבתם בעבר שהם לא מתאימים לקיץ – תחשבו שוב. כיום הבדים הללו מתאימים במיוחד לעונת הקיץ שכן הם אווריריים במיוחד.

בסופו של דבר, יש גם לזכור כי הטרנדים בעולם האופנה משתנים באופן קבוע ויחד עם זאת, כל אחד יכול לבחור בסגנון שמתאים לו ביותר. מצעי המיטה הם אחד מהפריטים הפרטיים והאינטימיים ביותר בבית, ולכן מומלץ לבחור טרנדים ועיצובים שיודעים לייצג ולבטא את האופי והטעמים שלנו בצורה מרבית אך גם לזכור שאנחנו לא מחליפים אותם בכל עונה שמתחלפת, ישנן אופנות קבועות שתמיד נשארות והן כמובן אלה שיסייעו לנו לבחור את המצעים המתאימים לנו ביותר.

המאמר באדיבות הום סטייל לאתר החברה https://www.homestyle.co.il/