Site icon מקומונט גבעת שמואל

יבוא טקסטיל מסין – שאלות ותשובות

אחד מענפי היבוא העיקריים מסין הוא מוצרי טקסטיל כמו בגדים, הלבשה תחתונה, מצעים, מגבות, תיקים, מעילים ועוד. לפניכם שאלות ותשובות בנושא.

מדוע כדאי לייבא טקסטיל מסין?

עלויות הייצור של מוצרי הטקסטיל השונים בסין נמוכות באופן משמעותי בהשוואה לעלויות ייצור אותם המוצרים בישראל או בכל מדינה מערבית אחרת, כמו כן יש היצע עצום של מוצרים במחירים אטרקטיביים ואתם כיבואנים יכולים להרוויח היטב.

האם יש מינימום הזמנה?

באופן כללי, היצרנים הסיניים מעדיפים לספק רק הזמנות גדולות, אך כיום המצב השתנה ויש אפשרות לייבא גם פריטים בודדים, אך נדרש ידע וניסיון כדי לאתר את היצרנים והאזורים מהם אפשר לייבא כמויות קטנות של טקסטיל.

יבוא לבד או בעזרת חברה?

מומלץ להיעזר בחברה המתמחה ביבוא מסחרי מסין, לחברה מקצועית כמו SWTRADE יש משרדים בסין ונציגים מקומיים המכירים את התרבות העסקית ומלווים אתכם בפגישות, הצוות בסין מטפל בהזמנה שלכם, מפקח על שלבי הייצור ודואג לשילוח.

Photo by Nicole De Khors from Burst

איך להבטיח את איכות מוצרי הטקסטיל המיוצרים בסין?

בעזרת חברה כמו SWTRADE תוכלו להבטיח את איכות המוצרים שאתם מייבאים, צוות החברה מפקח על שלבי הייצור, כולל שלב האריזה. חשוב לפקח על היצרנים בסין כדי לגלות פגמים באיכות במהלך הייצור ולא רק כאשר הסחורה מגיעה לישראל.

האם יש מכס על מוצרי טקסטיל המיוצרים בסין?

לפני כל יבוא מסין חשוב לקבל ייעוץ מעמיל מכס מנוסה כדי לבדוק האם יש מכס, האם יש מגבלות יבוא או הסכמי סחר מחייבים, וכמובן יש לחשב את העלויות בתמחור המוצרים.

איך לאתר יצרן סיני אמין ואיכותי בתחום הטקסטיל?

קשה לאתר יצרנים בסין לבד, זו מדינה עצומה בגודלה ויש בה אזורים תעשייתיים המתמחים בעיקר בטקסטיל. לכן, עוד לפני הנסיעה לסין מומלץ לפנות לחברת SWTRADE ואנו נסייע לכם למצוא ספקים איכותיים ואמינים ונלווה אתכם לכל אורך שלבי הייצור והיבוא.

כל הדרך מסין לישראל. צילום: ליברשוט

האם חייבים להוסיף תווית בעברית בשלב הייצור?

החוק להגנת הצרכן קובע חובת סימון באמצעות תוויות בעברית של כל מוצרי הטקסטיל, עם זאת במקרים מסוימים אפשר לקבל אישור להוספת התווית במחסן הלוגיסטי של היבואן.

כיצד עדיף לייבא את הפריטים – שילוח ימי או אווירי?

שילוח אווירי מסין עלול לייקר באופן משמעותי את המוצרים שאתם רוצים למכור הלאה, לכן כדאי להתמקד בשילוח ימי בעזרת חברה הדואגת לכך.

אילו מוצרי טקסטיל כדאי לייבא מסין?

למעשה, כדאי לייבא מבחר מוצרי ביגוד וטקסטיל מסין, החל מבגדים אופנתיים לגבר ולאישה, דרך מצעים, תיקים ומגבות ועד הלבשה תחתונה ועוד.

האם כדאי להשתמש בחברה מקצועית?

בהחלט כן, יש מספר חברות מקצועית המתמחות בנושא היבוא המסחרי מסין, אך כדאי לפנות לחברת SWTRADE הנחשבת לאחת הוותיקות, האמינות והמקצועית ביותר. בעזרת החברה תוכלו לבצע יבוא טקסטיל מסין בלי דאגות וכאבי ראש, החברה דואגת לכל השלבים הנדרשים ומסייעת לכם להוזיל עלויות ולהבטיח סחורה איכותית כפי שהזמנתם מהיצרן הסיני.