Site icon מקומונט גבעת שמואל

“יד ביד נושיט לטוב, שעוד יבוא”: תושבי גבעת שמואל מתנדבים, מעודדים ומרימים את המוראל. צפו

בזמן שאזרחים רבים נמצאים בדיכדוך וחשש מהמצב הבריאותי והכלכלי הצפויים להם, ובפחד אמיתי מהלא נודע, התגייסו תושבים רבים בגבעת שמואל על מנת להרים את המוראל, לעודד ולתמוך במי שצריך עזרה דווקא בימים אלו.

בין שלל המשימות שמתנדבי מד”א עסוקים בהם במלחמה בקורונה, היום הצטרפו מתנדבי מד”א גב”ש בהובלתו של גלעד טואסי למאמץ העירוני לדאוג לארוחות חמות לאזרחים הותיקים שלא יכולים לצאת מהבית.

“שיתוף הפעולה עם העירייה, בזכות העבודה המדהימה של אתי, ורד וכל האגף לשירותים חברתיים מייצר פעם נוספת פעילות מדהימה לטובת תושבי העיר”, אמר טואסי בסיום הפעילות.

מתנדבי מד”א גבעת שמואל. צילום: באדיבות המצולמים

הקהילה שמרימה

ביוזמה שעלתה מהשטח החליטו גם חברי קהילת “זכור לאברהם” להתארגן יחד ולהפיץ קצת טוב בקרב תושבי גבעת שמואל ומלבד פעילות התנדבותית עניפה, וסיוע לתושביה הוותיקים של העיר הם גם הכינו סרטון חביב שיעשה לגב”שניקים טוב על הנשמה, עם הופעת אורח מפתיעה של חברי הקהילה, ראש העיר יוסי ברודני ובני משפחתו.

עינת שרוף בהופעה מהמרפסת

קצת לפני ההחמרה בהגבלות התנועה והמרחק שנקבעו בשבוע שעבר החליטו חברי מערכת תאגיד השידור “כאן” יחד עם תמיר בר והזמרת שתמיד עושה שמח, עינת שרוף להגיע לגבעת שמואל ולהרים לכל השכונה מהמרפסת של משפחת הופרט. צפו בחגיגה: